meget lille baby og kjoler ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

Fenja09

Princesspigen skriver:

jeg må ned og kik nu jeg alligevel skal i babysam på lørdag.. tøsen kan jo ikke være i autostolen da hun er for lille, så vi skal ned og leje sådan en auto-lift ting

Vores datter kunne godt være i vores autostol - faktisk fra hun blev født og hun vejede mindre end din, men det kommer nok an på hvilken stol der er tale om  Alletiders at de har noget som gør at hun kan sidde i den. De har i hvert fald i de helt små størrelser i BabySam, men det er ikke en hel reol der er fyldt, så kan godt være at du skal "lede" lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Mor til Frederic og Freya

Princesspigen skriver:

jeg har en lille pige på 3300 g og 51 cm...

jeg kunne godt tænke mig at tage nogle flotte billeder af hende i pige tøj og kjole som vi ku bruge til jule postkort osv..

men hvor finder jeg noget som er småt nok og som ikke er alt for dyrt ?

jeg vil gerne tage billederne snart nemlig så jeg har en chance for at gøre noget ved dem osv..

og skal jo os finde tøjet først..  

håber i kan hjælpe

Freya var 3190 og 51 cm ved fødsel (tabte sig dog til 2910 g) Og hun har nok de første 15-20 kjoler hængende, som hun ofte havde på da hun var mindre...

Nu er hun 6 mdr og kravler rundt, så kjoler er lige lagt lidt på hylden pt..

Anmeld

30. oktober 2012

Princesspigen

christina92 skriver:

Da Carolina var fjorten dage gammel skulle vi tl bryllup, hun vejede 2810 ved fødslen og var i fin kjole fra HogM

okay jeg må ned og kik imorgen

Anmeld

31. oktober 2012

Princesspigen

Fenja09 skriver:

Vores datter kunne godt være i vores autostol - faktisk fra hun blev født og hun vejede mindre end din, men det kommer nok an på hvilken stol der er tale om  Alletiders at de har noget som gør at hun kan sidde i den. De har i hvert fald i de helt små størrelser i BabySam, men det er ikke en hel reol der er fyldt, så kan godt være at du skal "lede" lidt

kæresten må bare finde sig i jeg skal kikke tøj til hende  

de har sådan en baby sleep safer eller sådan noget fra rømer.. det er en form for lift til babyer så man de kan ligge ned, så må man os køre længere ture med dem osv...

Anmeld

31. oktober 2012

Princesspigen

Mor til Frederic og Freya skriver:

Freya var 3190 og 51 cm ved fødsel (tabte sig dog til 2910 g) Og hun har nok de første 15-20 kjoler hængende, som hun ofte havde på da hun var mindre...

Nu er hun 6 mdr og kravler rundt, så kjoler er lige lagt lidt på hylden pt..

ja det er svært at kravle med kjole på

hvor købte i kjolerne henne af ?

Anmeld

31. oktober 2012

Princesspigen skriver:

ja det er svært at kravle med kjole på

hvor købte i kjolerne henne af ?

en del er arve kjoler fra kusine.

men ellers mille-mi , h&m - babysam - ønskebørn - butik knæhøj - lego - smartkids - name it -  mm.

de laver jo stort set kjoler fra str 56..

Freya gik istå i vækst og var i str 50/56 i 3½ mdr. Hun var jo blot 3700 g og 58 cm ved 5 uger's undersøgelsen. Så hun lagde langsomt ud.

Anmeld

31. oktober 2012

Princesspigen

Mor til Frederic og Freya skriver:

en del er arve kjoler fra kusine.

men ellers mille-mi , h&m - babysam - ønskebørn - butik knæhøj - lego - smartkids - name it -  mm.

de laver jo stort set kjoler fra str 56..

Freya gik istå i vækst og var i str 50/56 i 3½ mdr. Hun var jo blot 3700 g og 58 cm ved 5 uger's undersøgelsen. Så hun lagde langsomt ud.

kan vægsten gå i stå  det vidste jge ikke...

selv har casandra taget 300 g på og vokset et par cm på en uge   så hun kæmper nok for at blive stor nok til at passe sit tøj

Anmeld

31. oktober 2012

Fenja09

Princesspigen skriver:

kæresten må bare finde sig i jeg skal kikke tøj til hende  

de har sådan en baby sleep safer eller sådan noget fra rømer.. det er en form for lift til babyer så man de kan ligge ned, så må man os køre længere ture med dem osv...

Lyder rigtig smart! Håber du finder noget fint tøj til lillepigen

Anmeld

31. oktober 2012

Princesspigen skriver:

kan vægsten gå i stå  det vidste jge ikke...

selv har casandra taget 300 g på og vokset et par cm på en uge   så hun kæmper nok for at blive stor nok til at passe sit tøj

Ja og så stopper de med at vokse, da der intet er at vokse af..

Så vi har haft sp herude de første 3 mdr. hvor hun var her hver uge til 14.dag..

De siger jo i snit ca 200-250 g pr uge, nogle mere og andre mindre.

Ja vi har fået én af hver.. Frederic voksed med racket fart det første år, hvor freya er vokser meget langsomt... hun er så tilgængæld rigtig hurtig motorisk og er over alt i hus allerede..

Anmeld

31. oktober 2012

Giraffen

Princesspigen skriver:

jeg har en lille pige på 3300 g og 51 cm...

jeg kunne godt tænke mig at tage nogle flotte billeder af hende i pige tøj og kjole som vi ku bruge til jule postkort osv..

men hvor finder jeg noget som er småt nok og som ikke er alt for dyrt ?

jeg vil gerne tage billederne snart nemlig så jeg har en chance for at gøre noget ved dem osv..

og skal jo os finde tøjet først..  

håber i kan hjælpe

hun burde ku være i en 50 med den str - min datter var 50 og 3290 da hun blev født og var i str 50

Jeg synes også H&M har nogle søde ting til ikke så mange penge - så det var en god mulighed

man kan også finde en sommertop i fx 56/62 så kommer den også hurtigt til at være en lille kjole - gjorde vi til min datters barnedåb hvor der lige blev 40 grader eller sådan noget så hun ku pludseligt ik ha tøj på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.