meget lille baby og kjoler ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

Princesspigen

LilleLene skriver:

Det kan du få i babysam

ar okay må kik når jeg alligevel skal i babysam på lørdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Muhmi

det er vel egentlig os til for tidelig fødte ? ?

Det tror jeg nemlig det er... Har haft bestilt tre bodyer i str. 44 og jeg synes simpelthen de erså bitte små og hvis jeg føder til tiden så tror jeg absolut ikke bebsi vil kunne være i dem

Anmeld

29. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Princesspigen skriver:

nej gør jeg desværre ikke

Syntes det er helt vildt hvis hun ska ha str 40-44. Det brugte thea da hun blev født 6 uger før tid. Vejede 1940 g og var 45 ca lang. Gav alt hendes små tøj til neo afdelingen, da hun var vokset ud af det.

Ved at man ka få nogle få basis ting i str 48 i baby Sam! 

Håber du finder noget der passer! Vh stine

Anmeld

29. oktober 2012

LouiseRH

Tror nu også du skal passe på med at købe noget mindre tøj
Isabella er ftf, og vejede 1990 g og var 46 cm. Hun kunne passe str. 44 i en uge eller sådan noget (hun fik så også først tøj da hun var en uge gammel).

Jeg ville nok bare holde mig til at købe en kjole i str. 50

Anmeld

29. oktober 2012

Fenja09

Princesspigen skriver:

det meste størrelse 50 er for stort til hende..  vidste ikke der fandtes 40/44, hvor finder man det ? ? ?

Du kan købe str 40/44 i BabySam, tror mærket hedder BeKids og de laver faktisk noget sødt babytøj - kan dog ikke svare på om der lige er en kjole, men deres kollektioner er blevet noget større de seneste år, så tror måske godt at du kan finde en.

Anmeld

30. oktober 2012

Princesspigen

Muhmi skriver:

Det tror jeg nemlig det er... Har haft bestilt tre bodyer i str. 44 og jeg synes simpelthen de erså bitte små og hvis jeg føder til tiden så tror jeg absolut ikke bebsi vil kunne være i dem

jeg har fået og købt mest i str 56 men når hun ik engang kan passe str 50 så går der da lidt før det andet skal frem

Anmeld

30. oktober 2012

Princesspigen

StineW79 skriver:

Syntes det er helt vildt hvis hun ska ha str 40-44. Det brugte thea da hun blev født 6 uger før tid. Vejede 1940 g og var 45 ca lang. Gav alt hendes små tøj til neo afdelingen, da hun var vokset ud af det.

Ved at man ka få nogle få basis ting i str 48 i baby Sam! 

Håber du finder noget der passer! Vh stine

jeg må nok bare leve med at hun pt svømmer lidt i tøjet  det er jo kun et spørgsmål om tid før hun voksr ud af det og op i det større..

Anmeld

30. oktober 2012

Princesspigen

Fenja09 skriver:

Du kan købe str 40/44 i BabySam, tror mærket hedder BeKids og de laver faktisk noget sødt babytøj - kan dog ikke svare på om der lige er en kjole, men deres kollektioner er blevet noget større de seneste år, så tror måske godt at du kan finde en.

jeg må ned og kik nu jeg alligevel skal i babysam på lørdag.. tøsen kan jo ikke være i autostolen da hun er for lille, så vi skal ned og leje sådan en auto-lift ting

Anmeld

30. oktober 2012

meem

På facebook er der en gruppe der hedder : salg af tøj til småfolk.. Måske du kan finde noget der, det et en meget overskuelig side  

Anmeld

30. oktober 2012

christina92

Princesspigen skriver:

jeg har en lille pige på 3300 g og 51 cm...

jeg kunne godt tænke mig at tage nogle flotte billeder af hende i pige tøj og kjole som vi ku bruge til jule postkort osv..

men hvor finder jeg noget som er småt nok og som ikke er alt for dyrt ?

jeg vil gerne tage billederne snart nemlig så jeg har en chance for at gøre noget ved dem osv..

og skal jo os finde tøjet først..  

håber i kan hjælpe

Da Carolina var fjorten dage gammel skulle vi tl bryllup, hun vejede 2810 ved fødslen og var i fin kjole fra HogM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.