meget lille baby og kjoler ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.166 visninger
32 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

Princesspigen

jeg har en lille pige på 3300 g og 51 cm...

jeg kunne godt tænke mig at tage nogle flotte billeder af hende i pige tøj og kjole som vi ku bruge til jule postkort osv..

men hvor finder jeg noget som er småt nok og som ikke er alt for dyrt ?

jeg vil gerne tage billederne snart nemlig så jeg har en chance for at gøre noget ved dem osv..

og skal jo os finde tøjet først..  

håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kender du ik evt nogen med en lille pige, som du ka låne af? Syntes i hvert fald at det er virkelig sjælden man får brugt en fin kjole, når baby er så lille. På den måde spare du også nogle penge  Vh stine

Anmeld

29. oktober 2012

Fenja09

Princesspigen skriver:

jeg kunne godt tænke mig at tage nogle flotte billeder af hende i pige tøj og kjole som vi ku bruge til jule postkort osv..

jeg vil gerne tage billederne snart nemlig så jeg har en chance for at gøre noget ved dem osv..

håber i kan hjælpe

Hvad str bruger hun i tøj? Min datter var også meget lille og brugte 40/44 de første måneder af sit liv. De har fået en del i de str i BabySam, i hvert fald mere end da jeg fødte.

Hvis hun bruger str 50/56 så kan du finde babytøj og kjoler i de fleste børnetøjsbutikker, som H&M, Name It osv. Det er ikke så dyrt i de butikker. Og ellers kan man jo finde noget brugt - som så måske ikke er brugt særlig meget, til en billig penge.

/Fenja

Anmeld

29. oktober 2012

2babygirls

Princesspigen skriver:

håber i kan hjælpe

Jeg har lige købt en julekjole i føtex til 80 kr, og de har også små str.
Ellers har hm også mange søde.

Anmeld

29. oktober 2012

Princesspigen

Fenja09 skriver:

Hvad str bruger hun i tøj? Min datter var også meget lille og brugte 40/44 de første måneder af sit liv. De har fået en del i de str i BabySam, i hvert fald mere end da jeg fødte.

Hvis hun bruger str 50/56 så kan du finde babytøj og kjoler i de fleste børnetøjsbutikker, som H&M, Name It osv. Det er ikke så dyrt i de butikker. Og ellers kan man jo finde noget brugt - som så måske ikke er brugt særlig meget, til en billig penge.

/Fenja

det meste størrelse 50 er for stort til hende..  vidste ikke der fandtes 40/44, hvor finder man det ? ? ?

Anmeld

29. oktober 2012

Princesspigen

StineW79 skriver:

Kender du ik evt nogen med en lille pige, som du ka låne af? Syntes i hvert fald at det er virkelig sjælden man får brugt en fin kjole, når baby er så lille. På den måde spare du også nogle penge  Vh stine

nej gør jeg desværre ikke

Anmeld

29. oktober 2012

Princesspigen

Baby2påvej skriver:

Jeg har lige købt en julekjole i føtex til 80 kr, og de har også små str.
Ellers har hm også mange søde.

hmm ja må prøve at kik engang.. men da hun er for lille til det meste størrelse 50 lige pt er det nok svært at finde noget i de butiker

Anmeld

29. oktober 2012

Muhmi

Princesspigen skriver:

det meste størrelse 50 er for stort til hende..  vidste ikke der fandtes 40/44, hvor finder man det ? ? ?

Vil lige hilse og sige at str 40/44 er MEGET småt... Synes nemlig også at Silas svømmede i hans str. 50, men han ville slet ikke kunne have været i str. 44 tror jeg

Anmeld

29. oktober 2012

LilleLene

Princesspigen skriver:

Det kan du få i babysam

Anmeld

29. oktober 2012

Princesspigen

Muhmi skriver:

Vil lige hilse og sige at str 40/44 er MEGET småt... Synes nemlig også at Silas svømmede i hans str. 50, men han ville slet ikke kunne have været i str. 44 tror jeg

det er vel egentlig os til for tidelig fødte ? ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.