Jeg er så spændt!!!!!!!!!! :-) (Måske gravid? Hvad tror du?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

GitteC78 skriver:

Jeg krydser finger for at du er gravid

Da jeg blev gravid med mit 2. barn havde jeg ca.1 uger efter vi havde sammen vildt ondt i mit underliv. Det følte som om noget satte sig fast. Og ca. 3 uger efter da jeg testede var den positiv.

Ej hvor pudsigt  Jeg føler simpelthen bare at der er noget i gærde  Tabte i hvert fald også kæben da jeg så at der simpelthen kom noget ud af brystet. Det havde jeg slet ikke forventet, og det er meeget anderledes end hvordan det har været de sidste mange måneder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

MissMona skriver:

Velbekomme. Denne gang havde jeg ikke symptomer førend 4+0. Så jeg kan ikke rigtigt komme med mine input. Og jeg har ikke født før, så måske det er helt anderledes fra andengangs fødende. (Tænker her mest på det med at kunne knibe dråber af mælk ud)

Men krydser stadig fingre!

Mange tak for dine ord alligevel  Bare du deler optimismen  Og du har nok ret. Råmælk tidligt i graviditeten er vist mest kende hos flergangsfødende 

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

tror folk tøver med at svare fordi du spørger om vi tror du er gravid. og tror mange er bange for at sige de tror det - hvis du så ikke er det.. eller sige de ikke tror du er og så skuffe dig

men jeg ved det ikke, men kan jo krydse for du er

Det kan jeg også godt forstå... Men for mig er det bare en stor del at dele optimismen. At jeg kan blive skuffet på fredag, det er jeg klar over. Men ventetiden kan være lang, og kan lige så godt vente med glæde  Ville blot dele optimismen med nogen, og blev lidt skuffet da ingen havde svaret, trods den store læserskare 

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Selvfølgelig.

Kender det da også godt - man er så spændt så spændt. 

Med mindre det er din krop der spiller dig et puds, så tror jeg da der er gode chancer. 

Du har helt ret... Er bare SÅ GLAD for disse symptomer.. De virker så reelle og tænker at det må betyde noget godt, for har ikke oplevet noget lignende før. Og tabte virkelg kæben da jeg så at lidt råmælk kom ud af brystet i fredags. Dvs 5 dage efter befrugtning. 

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Samme her!

Anmeld

30. oktober 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Det spændende

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det spændende

Ja det er faktisk ret spændende! Jeg bilder mig selv ind at det er gode tegn

Anmeld

30. oktober 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Ja det er faktisk ret spændende! Jeg bilder mig selv ind at det er gode tegn

Håber håber!

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Håber håber!

Ja, altså! Brystspændinger og råmælk. Det må da betyde noget i min verden

Anmeld

2. november 2012

Anonym trådstarter

Nå, brystspændinger og råmælk betød så ikke noget, for mens kom i går aftes... ØV  Men det er åbenbart heller ikke vildt unormalt at danne råmælk hvis man før har ammet. Jeg blev bare lidt lamslået af det Men selv om det blev en skuffelse, synes jeg det var så hyggeligt at I ville være optimistiske med mig. Det gjorde altså en forskel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.