Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tror jeg er gravid - hvad tror du?? Fakta:- Min kæreste og jeg prøver at blive gravid med nr.2. - Lørdag aften (d.20) havde jeg ÆL smerter, og vi var sammen 2 gange søndag (morgen og aften).- Jeg oplever nu brystspændinger (føles på samme måde som når mælken løber til). Men de er dog ikke ømme ved berøring. Det skal lige siges at jeg ikke har ammet i snart 1,5 år.- Oplevede for 3 dage siden, ved at trykke lidt på brystet, at der kom en dråbe råmælk ud. Det er der kommet hver dag siden (dog kun ved tryk).- Vi har prøvet nogle måneder efterhånden, men har ikke oplevet disse symptomer siden jeg blev gravid med vores første. (Der kom dog ikke råmælk da jeg blev gravid første gang.)Jeg har testdag på fredag, og er fuld af forhåbning Ved sidste graviditet, testede jeg positiv 11 dage efter befrugtning, så håber at kunne gøre det samme nu. VED godt at man jo ikke skal glæde sig for tidligt!! Men er bare så forundret over disse symptomer og specielt råmælken.Hvad tænker I?? Mvh Den Håbefulde!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øv, slet ingen som vil give deres besyv med?? Kunne godt bruge lidt råd fra jer. Er det indbildning. Hvad tænker Ì? :-)
Anonym skriver: Jeg tror jeg er gravid - hvad tror du?? Fakta:- Min kæreste og jeg prøver at blive gravid med nr.2. - Lørdag aften (d.20) havde jeg ÆL smerter, og vi var sammen 2 gange søndag (morgen og aften).- Jeg oplever nu brystspændinger (føles på samme måde som når mælken løber til). Men de er dog ikke ømme ved berøring. Det skal lige siges at jeg ikke har ammet i snart 1,5 år.- Oplevede for 3 dage siden, ved at trykke lidt på brystet, at der kom en dråbe råmælk ud. Det er der kommet hver dag siden (dog kun ved tryk).- Vi har prøvet nogle måneder efterhånden, men har ikke oplevet disse symptomer siden jeg blev gravid med vores første. (Der kom dog ikke råmælk da jeg blev gravid første gang.)Jeg har testdag på fredag, og er fuld af forhåbning Ved sidste graviditet, testede jeg positiv 11 dage efter befrugtning, så håber at kunne gøre det samme nu. VED godt at man jo ikke skal glæde sig for tidligt!! Men er bare så forundret over disse symptomer og specielt råmælken.Hvad tænker I?? Mvh Den Håbefulde!!!!
<3Elias<3 skriver: Jeg venter nummer to og ku mærke med det samme at jeg var havede ømme dutter og græd af alt og mega dårlg
Jeg venter nummer to og ku mærke med det samme at jeg var havede ømme dutter og græd af alt og mega dårlg
Tak for dit svar :-) Jamen så minder det jo også lidt om hvad du oplevede. Det kan jo godt være :-)))
Synes i øvrigt at det er lidt utroligt og trist at 121 tilsyneladende har kigget på dette indlæg og kun én har svaret Håbede nogle flere ville kommentere.
Har ingen anelse, men vil da gerne sende et par !
Uhh hvor spædene! Krydser fingre for dig, tror da næsten den er der
Du bliver jo ikke mere eller mindre gravid af at vi gætter Men det lyder da positivt - vil i hvert fald krydse fingre for at den er der!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128