Jeg er så spændt!!!!!!!!!! :-) (Måske gravid? Hvad tror du?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

MissMona skriver:

Jeg kan ikke gætte om du er gravid, men jeg kan krydse fingre!

Mange tak  Tænkte det måske kunne være andre havde oplevet det samme og var gravid med sådanne symptomer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

GitteC78

Jeg krydser finger for at du er gravid

Da jeg blev gravid med mit 2. barn havde jeg ca.1 uger efter vi havde sammen vildt ondt i mit underliv. Det følte som om noget satte sig fast. Og ca. 3 uger efter da jeg testede var den positiv.

Anmeld

29. oktober 2012

MissMona

Anonym skriver:

Mange tak  Tænkte det måske kunne være andre havde oplevet det samme og var gravid med sådanne symptomer 

Velbekomme. Denne gang havde jeg ikke symptomer førend 4+0. Så jeg kan ikke rigtigt komme med mine input. Og jeg har ikke født før, så måske det er helt anderledes fra andengangs fødende. (Tænker her mest på det med at kunne knibe dråber af mælk ud)

Men krydser stadig fingre!

Anmeld

29. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Synes i øvrigt at det er lidt utroligt og trist at   121 tilsyneladende har kigget på dette indlæg og kun én har svaret  

Håbede nogle flere ville kommentere. 

tror folk tøver med at svare fordi du spørger om vi tror du er gravid. og tror mange er bange for at sige de tror det - hvis du så ikke er det.. eller sige de ikke tror du er og så skuffe dig

men jeg ved det ikke, men kan jo krydse for du er

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Du bliver jo ikke mere eller mindre gravid af at vi gætter
Men det lyder da positivt - vil i hvert fald krydse fingre for at den er der!  

Haha, nej det har du selvfølgelig ret i.. Men hvis nu nogen havde oplevet det samme... Ventetiden kan være lang, og selvom jeg skulle blive skuffet fredag, er det stadig rart at have nogen at dele optimismen med 

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Har ingen anelse, men vil da gerne sende et par 

Taak  Jeg synes det er meeeeget spændende 

Anmeld

29. oktober 2012

Frk.S

Anonym skriver:

Haha, nej det har du selvfølgelig ret i.. Men hvis nu nogen havde oplevet det samme... Ventetiden kan være lang, og selvom jeg skulle blive skuffet fredag, er det stadig rart at have nogen at dele optimismen med 

Selvfølgelig.

Kender det da også godt - man er så spændt så spændt. 

Med mindre det er din krop der spiller dig et puds, så tror jeg da der er gode chancer. 

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Louise17 skriver:

Uhh hvor spædene! Krydser fingre for dig, tror da næsten den er der 

Ja jeg synes i hvert fald der er noget der tyder på det  Synes virkelig det er spændende  Og TAK fordi du dele optimismen med mig 

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

DKTiha skriver:

iih hvor spændende jeg ved desværre ikke så meget om det da det kun er vores nr 1 vi venter, men udfra symptomerne kunne det da godt ske at der er en lille en i vente :') krydser i hvertfald fingre og håber på godt nyt fredag

Ja jeg synes i hvert fald der er noget der tyder på det   Synes virkelig det er spændende   Og TAK fordi du dele optimismen med mig 

Anmeld

29. oktober 2012

Pige2009

MissMona skriver:

Jeg kan ikke gætte om du er gravid, men jeg kan krydse fingre!

Samme her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.