forsikringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

2babygirls

Tin skriver:

Efter en stor stigning af forsikringen betaler vi nu 39000kr om året i forsikringer....kom lige med et bud på et billigere selskab tak.

Vi har Codan.

Typer af forsikringer vi har

Nedlagt landbrug
2 biler, 1 med kasko
2 hunde
Indbo
5 ulykke på børnene

Giv mig gerne noget at samligne med, for det her er bare for dyrt.

Prøv fdm. Du skal være medlem, men efter det kan du have alle dine forsikringer der.
Vi falder fx i bil præmie hvert år. De kunne tilbyde en bil forsikring til det halve af hvad alle andre kunne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

jydeinden

vi har gf forsikring og er ganske tilfredse kan dog ikke ligee huske hvad vi giver

Anmeld

30. oktober 2012

Tin

Profilbillede for Tin
Har lige haft besøg af alm brand....vi gik fra en årlig præmie på 39000, til.....og hold fast.....17000kr.

Det er jo fuldstændig idioti at der er så stor forskel. Og det til trods for at vi fik en langt bedre indbo forsikring. Totalt vildt.

Så bliver der sikkert også til julegaverne i år.

Mange tak for alle jeres besvarelser i forsikringsjunglen

Anmeld

30. oktober 2012

janne1986

Tin skriver:

Efter en stor stigning af forsikringen betaler vi nu 39000kr om året i forsikringer....kom lige med et bud på et billigere selskab tak.

Vi har Codan.

Typer af forsikringer vi har

Nedlagt landbrug
2 biler, 1 med kasko
2 hunde
Indbo
5 ulykke på børnene

Giv mig gerne noget at samligne med, for det her er bare for dyrt.

Vi har lige skiftet til If.... Fra danske forsikring.... Vi er blevet bedre dækket og har sparet 2000 om året ved at skifte... 

Anmeld

31. oktober 2012

JonTri

Vi har If og har fortrudt vi smuttede fra Vestjylland. Ringede til If i sidste uge og sagde, at jeg ik ville give 25000 om året. Var simpelthen overforsikret, så nu er vi nede på 18000.

Desværre forsikrer If ikke landbrug og ejendomme. De dækker ligeledes heller ikke stormskader.

Anmeld

6. november 2012

mikkelk

Dejligt at høre at det lykkedes at finde noget billigere!!!

Til alle jer med de mange gode input om forsikringer, så vil jeg lige gøre 2 sekunders reklame for at i kan anmelde jeres forsikringsselskab og skrive jeres erfaringer her:  http://forsikringsguide.net/forsikringsselskaber/

Forhåbentlig kan det på sigt give et bidrag til at selskaberne begynder at respektere alle deres kunder og ikke give folk uhyrlige præmiestigninger. 

\Mikkel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.