forsikringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.713 visninger
25 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

Tin

Profilbillede for Tin
Efter en stor stigning af forsikringen betaler vi nu 39000kr om året i forsikringer....kom lige med et bud på et billigere selskab tak.

Vi har Codan.

Typer af forsikringer vi har

Nedlagt landbrug
2 biler, 1 med kasko
2 hunde
Indbo
5 ulykke på børnene

Giv mig gerne noget at samligne med, for det her er bare for dyrt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Sesse89

Tin skriver:

Efter en stor stigning af forsikringen betaler vi nu 39000kr om året i forsikringer....kom lige med et bud på et billigere selskab tak.

Vi har Codan.

Nedlagt landbrug
2 biler, 1 med kasko
2 hunde
Indbo
5 ulykke på børnene

Har du prøvet regering en pris ved If? 

Anmeld

29. oktober 2012

An&Jo

Vi har alle vores ved if, hvilket er virkelig billigt

Anmeld

29. oktober 2012

Tin

Profilbillede for Tin
Sesse89 skriver:

Har du prøvet regering en pris ved If? 

Jeg er PT ved at kigge på alle mulige forsikringsselskaber, det virker bare vildt uoverskueligt iforhold til deres priser. Har kigget på if, og vil prøve at give dem et kald.

Kan se at jeg ihvertfald kan spare 2000ca på den ene bil.

Vi er lige steget 12000kr årligt. Og har aldrig haft en skade. Det er surt

Anmeld

29. oktober 2012

Tin

Profilbillede for Tin
An&Jo skriver:

Vi har alle vores ved if, hvilket er virkelig billigt

Ja jeg tror godt det kan være en mulighed. Har regnet lidt på deres side, og kan se jeg kan spare på den ene bil.

Vil lige prøve at regne på huset mv.

Tak

Anmeld

29. oktober 2012

Hullabullabulla

Tin skriver:

Vi har Codan.

Nedlagt landbrug
2 biler, 1 med kasko
2 hunde
Indbo
5 ulykke på børnene

Gf er også rimelig billige - og ellers FDM forsikring hvis man er medlem af FDM der har vi vores vi giver 15 kilo for 2 biler (1 af dem med kasko) , 1 motorcykel, hus, indbo og 2 ulykkesforsikringer..

Anmeld

29. oktober 2012

Julemusen

Her har vi tryg:

7500 for bil uden kasko
700 i indbo
700 pr voksen i ullykkesforsikring
700 for alle børn til sammen for ullykkesforsikring, da det er familieforsikring (dækker alle de børn vi får for dette beløb)og den er udvidet ift tandskader

Anmeld

29. oktober 2012

kesuh

Prøv alka? Men alle forsikringselskaber har jo rabat% når man samler alle hos dem.. Eller nogle har i ihvertfald

Ønsker dig ihvertfald held og lykke med jagten på billige forsikringer. Det er en jungle 

Jeg er hos alka og giver ca 5000 for en stor bil uden kasko

Knægten er forsikret med fritids/ulykke for omkring 500-600, dækker alt lige fra tandskader osv 

Jeg har min(altså på mig selv) fritids/ulykke igennem fagforeningen, som også er hos alka

Indbo er 1200 årligt.

Men du skal nok ringe rundt og få et decideret tilbud. Det får du nok mest ud af. 

Anmeld

29. oktober 2012

Madam Blå

Tin skriver:

Vi har Codan.

Nedlagt landbrug
2 biler, 1 med kasko
2 hunde
Indbo
5 ulykke på børnene

Vi har Thisted forsikring, og synes virkelig de er til at snakke med i forhold til priserne.

Du kan jo ringe rundt til de forskellige og høre, om de ikke vil give dig et godt tilbud. Det var sådan jeg fandt frem til Thisted.

Anmeld

30. oktober 2012

mikkelk

Ja, der er desværre rigtigt mange forsikringsselskaber, der i år har valgt at skrue gevaldigt op for præmien hos de kunder de af en eller anden mærkelig årsag pludselig mener er særlig risiko kunder. ( Jeg har skrevet et indlæg om problemet her)

Hvis du skal have en billigere forsikring, nytter det desværre ikke meget at sammenligne med "andres" forsikringer. Der er jo en eller anden årsag til at dit forsikringsselskab har hævet lige netop din præmie (og det behøver ikke være en god årsag - men den er der). 

Så hvis du skal finde et realistisk bud på en ny forsikring er der kun den hårde vej - igang med at indhente tilbud. Jeg vil kraftigt anbefale at ringe til selskaberne og snakke med dem og prøve at forhandle med dem. Og som de også anbefalede i programmet " De dyre forsikringer" på DR i torsdags, så kan du jo ringe til dit Codan og give dem en sidste chance for at komme med en ordentlig pris. 

Held og lykke med at finde en god og ordentlig forsikring!

MVH Mikkel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.