forsikringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

Tin

Profilbillede for Tin
mikkelk skriver:

Ja, der er desværre rigtigt mange forsikringsselskaber, der i år har valgt at skrue gevaldigt op for præmien hos de kunder de af en eller anden mærkelig årsag pludselig mener er særlig risiko kunder. ( Jeg har skrevet et indlæg om problemet her)

Hvis du skal have en billigere forsikring, nytter det desværre ikke meget at sammenligne med "andres" forsikringer. Der er jo en eller anden årsag til at dit forsikringsselskab har hævet lige netop din præmie (og det behøver ikke være en god årsag - men den er der). 

Så hvis du skal finde et realistisk bud på en ny forsikring er der kun den hårde vej - igang med at indhente tilbud. Jeg vil kraftigt anbefale at ringe til selskaberne og snakke med dem og prøve at forhandle med dem. Og som de også anbefalede i programmet " De dyre forsikringer" på DR i torsdags, så kan du jo ringe til dit Codan og give dem en sidste chance for at komme med en ordentlig pris. 

Held og lykke med at finde en god og ordentlig forsikring!

MVH Mikkel

Jeg har talt med Codan, og de vil ikke/kan ikke give et bedre tilbud. Stigningen skyldes ifølge medarbejderen, at Codan over 3 år har fået et underskud PGA landbrugsforsikringer, og da de har en stor procentdel landbrug, vælger de nu at sætte prisen op på de forsikringer. Og de skære alle over en kam, også dem uden skader.

De mener åbenbart pludselig at min ejendom kan brænde i morgen, men det kan naboens ikke, trods det de kun bor få 100 meter væk....de bor så bare indenfor byskiltet....

Jeg så godt programmet, og har indtil videre hentet 2 bedre tilbud. Og i morgen har vi et møde med alm brand.

Det undre mig bare at andre kan forsikre det samme til næsten under det halve i præmie.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

SaNiNa

Har er hos if og betaler 1100kr om måneden for

2 børneforsikringer med med ekstra dækning

2 voksen (1tømre så den er lidt dyre)

1 bil + kasko

1 campingvogn

1 familieforsikring (indbo, rejseforskikring, elskad, elektronik)

Anmeld

30. oktober 2012

Gardenia

Tin skriver:

Efter en stor stigning af forsikringen betaler vi nu 39000kr om året i forsikringer....kom lige med et bud på et billigere selskab tak.

Vi har Codan.

Typer af forsikringer vi har

Nedlagt landbrug
2 biler, 1 med kasko
2 hunde
Indbo
5 ulykke på børnene

Giv mig gerne noget at samligne med, for det her er bare for dyrt.

Vi har alt ved alka, havde tryg før, vi sparede en bondegård da vi skiftede. 3500 om året eller sådan noget, det var massivt...

Anmeld

30. oktober 2012

Bassemor<3

Nærm jer ikke IF med en indtang ! Vi fik en regning på 35000 kr for at indhente TILBUD ! og vi slås stadig med dem !

Vi har vestjylland forsikring og betaler ca. 15000 i alt for biler, hus, indbo og ulykke

Anmeld

30. oktober 2012

mikkelk

Ja, man bliver nogle gange temmeligt forundret over hvordan de laver deres risiko beregninger. Men der er jo ikke andet for end at indhente så mange tilbud som man orker og så vælge det bedste :-(  

Frustrerende at det er så uigennemskueligt.

Anmeld

30. oktober 2012

Bebsen

Jeg er gået fra ETU til IF, er indtil videre godt tilfreds - med priserne ihvertfald!
Jeg har indbo, ulykke, liv, bil - uden kasko, hund, og betaler knap 400 om måneden.

Kh IdA.

Anmeld

30. oktober 2012

Mussen2

Prøv at tjek forsikringsguiden og sammenlign priser

Anmeld

30. oktober 2012

Pallemor

Tin skriver:

Efter en stor stigning af forsikringen betaler vi nu 39000kr om året i forsikringer....kom lige med et bud på et billigere selskab tak.

Vi har Codan.

Typer af forsikringer vi har

Nedlagt landbrug
2 biler, 1 med kasko
2 hunde
Indbo
5 ulykke på børnene

Giv mig gerne noget at samligne med, for det her er bare for dyrt.

2 biler(stor bil med kasko, indbo, ulykke(også tandskder), rejse for os 2 voksne 1 barn

16000,- om året hos FDM

Anmeld

30. oktober 2012

Nemesis

vi har gjensidige og har lige tjekket op på forsikringerne.

vi betaler ca 25000 kr om året for

bil 1 stor og dyr 6.342,00 kr med kasko
bil 2 lille 3.479,00 kr med kasko(er steget 1000 kr af en eller anden grund)
Campingvogn 2.100,00 kr
Rejseforsikring 699 kr.
ulykkesforsikring 3 børn 727 kr pr. barn
hund 223 kr
Campingvogn 2.100 kr. ( ekstra dyr da vi har et dyrt fortelt som også er forsikret)
Hus 5.497 kr
Indbo 2.321 kr.

Det synes jeg endda er meget og har lige overvejet om det kan gøres billigere.

:-) Sisse

Anmeld

30. oktober 2012

Solstrålebørn

Vil varmt anbefale IF.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.