lægernes plan holder :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

Nessie

**Ønskebabyen skriver:

Ja okay.. Den havde jeg nok set komme hihi

He he, det var måske lidt ondt Men det ER en frygtelig lang ventetid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

He he, det var måske lidt ondt Men det ER en frygtelig lang ventetid

Nej nej, det synes jeg ikke den var.. jeg kan tag det..

Jeg kan virkelig godt forestille mig at det bliver 14 meget lange og hårde dage... men vi skal heldigvis en del i næste weekend igen, så den for hurtigt, i det mindste. ;-)

Anmeld

30. oktober 2012

WantingBaby2012

**Ønskebabyen skriver:

Jeg var til 2. Scanning i dag, og det så så godt ud.. der var et æg der var hele 22 mm, og ellers lå de på omkring 17-20 og nogle få på 14, men dem sagde lægen at de nok skulle nå at komme med hvad størelse angår, til på Onsdag hvor jeg skal have ÆU

Det er så fantastisk glæder mig!!

Og det vil så sige at det hedder ÆO på Fredag - fantastisk op til en weekend, hvor jeg bare skal slappe af..

Er igen helt høj (læs: MEGA GLAD!!) over at det hele bare går lige efter bogen - jeg har ikke synes det på noget tidspunkt har været hårdt at være på nedregulering eller hormoner, det er først nu jeg begynder at have lidt ondt og kan mærke at der er mange æg der fylder godt i mavsen..

Uuuh hvor bliver det spændende!!! Glæder mig til din update på hhv onsdag og fredag. Jeg har jo været på næsespray 1 uge nu, så nu glæder jeg mig bare til at komme videre med behandlingen.. 

Krydser SÅ MEGET fingre for at det lykkes for jer!! 

Anmeld

30. oktober 2012

Musen5

Og kan sagtens følge dit sure opstød...

Men mange gange kommer det desværre an på hvem man er om man får kommentarer med på vejen

Har selv prøvet det..

/Mette

Anmeld

30. oktober 2012

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

Uuuh hvor bliver det spændende!!! Glæder mig til din update på hhv onsdag og fredag. Jeg har jo været på næsespray 1 uge nu, så nu glæder jeg mig bare til at komme videre med behandlingen.. 

Krydser SÅ MEGET fingre for at det lykkes for jer!! 

Tusind tak jeg er så spændt på imorgen, og glæder mig helt vildt..

Er du også i lang protokol?

Anmeld

30. oktober 2012

**Ønskebabyen

Musen5 skriver:

Og kan sagtens følge dit sure opstød...

Men mange gange kommer det desværre an på hvem man er om man får kommentarer med på vejen

Har selv prøvet det..

/Mette

Tusind tusind tak.
Og ja, jeg er enig med dig.. jeg ville bare ikke skrive det på den måde, men Tænker folk godt selv kan læse det mellem linjerne.

Anmeld

2. november 2012

WantingBaby2012

**Ønskebabyen skriver:

Tusind tak jeg er så spændt på imorgen, og glæder mig helt vildt..

Er du også i lang protokol?

Ja, det er jeg... Lægerne mener at der er størst chance ved først at nedregulere, fordi de bedre kan styre kroppen på den måde  Men det ved du jo sikkert godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.