Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: Sikke en spændende uge Krydser fingre for at planen holder frem til om en 9-10 mdr.s tid Er det IVF du skal igennem? Undskylder på forhånd for min dårlige hukommelse, for du har sikkert lige fortalt mig det
Sikke en spændende uge
Krydser fingre for at planen holder frem til om en 9-10 mdr.s tid
Er det IVF du skal igennem? Undskylder på forhånd for min dårlige hukommelse, for du har sikkert lige fortalt mig det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
**Ønskebabyen skriver: Vi håber også, noget så inderligt og ja, det er en mega spændende uge vi går i møde.. Glæder mig så meget..Det er ICSI vi skal igennem - og det gør ikke noget at du spørger. Jeg kan altså heller ikke selv holde styr på hvem der er i hvilken behandling herinde
Vi håber også, noget så inderligt og ja, det er en mega spændende uge vi går i møde.. Glæder mig så meget..Det er ICSI vi skal igennem - og det gør ikke noget at du spørger. Jeg kan altså heller ikke selv holde styr på hvem der er i hvilken behandling herinde
Vi skal også i gang med ICSI
Jeg glæder mig til at høre hvordan det går i denne uge.
Og forresten, så mærker man intet til at der er lagt æg op, så det er kun psyken der driller, og kan gøre det svært at være sammen med andre.Men nyd du nu børnefødselsdagen, det er da en god måde at få tiden til at gå
Hvad er det ICSI er?
- jeg er så dårlig til at holde styr på hvad der er hvad
Nessie skriver: Vi skal også i gang med ICSI Jeg glæder mig til at høre hvordan det går i denne uge. Og forresten, så mærker man intet til at der er lagt æg op, så det er kun psyken der driller, og kan gøre det svært at være sammen med andre.Men nyd du nu børnefødselsdagen, det er da en god måde at få tiden til at gå
kriknu skriver: Hvad er det ICSI er? - jeg er så dårlig til at holde styr på hvad der er hvad
**Ønskebabyen skriver: Det er reagensglasbehandling med mikroinjektion. Dvs at sædcellen bliver ført ind i ægget med en mikro tynd glaspipette. Det hele kan vi følge på skærmen imens det bliver gjort
Det er reagensglasbehandling med mikroinjektion. Dvs at sædcellen bliver ført ind i ægget med en mikro tynd glaspipette. Det hele kan vi følge på skærmen imens det bliver gjort
Okay, så er jeg med igen :-)
**Ønskebabyen skriver: Ihh, det bliver spændende at følge dig også Nu ved jeg jo lige nøjagtig hvad du går igennem Jeg er bare så nervøs for at lave/gøre noget der kan resulterer i at ægget ikke sætter sig fast
Ihh, det bliver spændende at følge dig også Nu ved jeg jo lige nøjagtig hvad du går igennem Jeg er bare så nervøs for at lave/gøre noget der kan resulterer i at ægget ikke sætter sig fast
Det er en hård omgang
På Brædstrup fik vi at vide, at der ikke var noget man kunne gøre forkert, hvis man ellers bare fortsatte med at leve fornuftigt og holde sig fra de dårlige ting. Det er ren biologi, så der kan kun krydses fingre
Nessie skriver: Det er en hård omgang På Brædstrup fik vi at vide, at der ikke var noget man kunne gøre forkert, hvis man ellers bare fortsatte med at leve fornuftigt og holde sig fra de dårlige ting. Det er ren biologi, så der kan kun krydses fingre
**Ønskebabyen skriver: Jeg synes egentlig ikke det har været hårdt ind til nu, men det er selvfølgelig også kun vores første forsøg, så det hele er jo nyt og spændende Inderst inde ved jeg jo nok også godt, at man ikke kan gøre noget forkert, men alligevel er man nervøs for at gøre noget "forkert"
Jeg synes egentlig ikke det har været hårdt ind til nu, men det er selvfølgelig også kun vores første forsøg, så det hele er jo nyt og spændende Inderst inde ved jeg jo nok også godt, at man ikke kan gøre noget forkert, men alligevel er man nervøs for at gøre noget "forkert"
Så kan jeg jo lige advare dig om, at de 14 dage hvor du skal vente på BP, bliver riiiiiiigtig lange
Nessie skriver: Så kan jeg jo lige advare dig om, at de 14 dage hvor du skal vente på BP, bliver riiiiiiigtig lange
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128