lægernes plan holder :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Sikke en spændende uge

Krydser fingre for at planen holder frem til om en 9-10 mdr.s tid

Er det IVF du skal igennem? Undskylder på forhånd for min dårlige hukommelse, for du har sikkert lige fortalt mig det

Vi håber også, noget så inderligt og ja, det er en mega spændende uge vi går i møde.. Glæder mig så meget..

Det er ICSI vi skal igennem - og det gør ikke noget at du spørger. Jeg kan altså heller ikke selv holde styr på hvem der er i hvilken behandling herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Nessie

**Ønskebabyen skriver:

Vi håber også, noget så inderligt og ja, det er en mega spændende uge vi går i møde.. Glæder mig så meget..

Det er ICSI vi skal igennem - og det gør ikke noget at du spørger. Jeg kan altså heller ikke selv holde styr på hvem der er i hvilken behandling herinde

Vi skal også i gang med ICSI

Jeg glæder mig til at høre hvordan det går i denne uge.

Og forresten, så mærker man intet til at der er lagt æg op, så det er kun psyken der driller, og kan gøre det svært at være sammen med andre.
Men nyd du nu børnefødselsdagen, det er da en god måde at få tiden til at gå

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

**Ønskebabyen skriver:

Hvad er det ICSI er?

-  jeg er så dårlig til at holde styr på hvad der er hvad 

Anmeld

29. oktober 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Vi skal også i gang med ICSI

Jeg glæder mig til at høre hvordan det går i denne uge.

Og forresten, så mærker man intet til at der er lagt æg op, så det er kun psyken der driller, og kan gøre det svært at være sammen med andre.
Men nyd du nu børnefødselsdagen, det er da en god måde at få tiden til at gå

Ihh, det bliver spændende at følge dig også Nu ved jeg jo lige nøjagtig hvad du går igennem

Jeg er bare så nervøs for at lave/gøre noget der kan resulterer i at ægget ikke sætter sig fast

Anmeld

29. oktober 2012

**Ønskebabyen

kriknu skriver:

Hvad er det ICSI er?

-  jeg er så dårlig til at holde styr på hvad der er hvad 

Det er reagensglasbehandling med mikroinjektion. Dvs at sædcellen bliver ført ind i ægget med en mikro tynd glaspipette.

Det hele kan vi følge på skærmen imens det bliver gjort

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

**Ønskebabyen skriver:

Det er reagensglasbehandling med mikroinjektion. Dvs at sædcellen bliver ført ind i ægget med en mikro tynd glaspipette.

Det hele kan vi følge på skærmen imens det bliver gjort

Okay, så er jeg med igen :-)

Anmeld

29. oktober 2012

Nessie

**Ønskebabyen skriver:

Ihh, det bliver spændende at følge dig også Nu ved jeg jo lige nøjagtig hvad du går igennem

Jeg er bare så nervøs for at lave/gøre noget der kan resulterer i at ægget ikke sætter sig fast

Det er en hård omgang

På Brædstrup fik vi at vide, at der ikke var noget man kunne gøre forkert, hvis man ellers bare fortsatte med at leve fornuftigt og holde sig fra de dårlige ting. Det er ren biologi, så der kan kun krydses fingre

Anmeld

29. oktober 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Det er en hård omgang

På Brædstrup fik vi at vide, at der ikke var noget man kunne gøre forkert, hvis man ellers bare fortsatte med at leve fornuftigt og holde sig fra de dårlige ting. Det er ren biologi, så der kan kun krydses fingre

Jeg synes egentlig ikke det har været hårdt ind til nu, men det er selvfølgelig også kun vores første forsøg, så det hele er jo nyt og spændende

Inderst inde ved jeg jo nok også godt, at man ikke kan gøre noget forkert, men alligevel er man nervøs for at gøre noget "forkert"

Anmeld

29. oktober 2012

Nessie

**Ønskebabyen skriver:

Jeg synes egentlig ikke det har været hårdt ind til nu, men det er selvfølgelig også kun vores første forsøg, så det hele er jo nyt og spændende

Inderst inde ved jeg jo nok også godt, at man ikke kan gøre noget forkert, men alligevel er man nervøs for at gøre noget "forkert"

Så kan jeg jo lige advare dig om, at de 14 dage hvor du skal vente på BP, bliver riiiiiiigtig lange

Anmeld

29. oktober 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Så kan jeg jo lige advare dig om, at de 14 dage hvor du skal vente på BP, bliver riiiiiiigtig lange

Ja okay.. Den havde jeg nok set komme hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.