lægernes plan holder :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.884 visninger
46 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

**Ønskebabyen

Jeg var til 2. Scanning i dag, og det så så godt ud.. der var et æg der var hele 22 mm, og ellers lå de på omkring 17-20 og nogle få på 14, men dem sagde lægen at de nok skulle nå at komme med hvad størelse angår, til på Onsdag hvor jeg skal have ÆU

Det er så fantastisk glæder mig!!

Og det vil så sige at det hedder ÆO på Fredag - fantastisk op til en weekend, hvor jeg bare skal slappe af..

Er igen helt høj (læs: MEGA GLAD!!) over at det hele bare går lige efter bogen - jeg har ikke synes det på noget tidspunkt har været hårdt at være på nedregulering eller hormoner, det er først nu jeg begynder at have lidt ondt og kan mærke at der er mange æg der fylder godt i mavsen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

**Ønskebabyen

29. oktober 2012

**Ønskebabyen

47 personer kigger, uden at ligge en eneste besked eller noget.

Jeg ved godt at man ikke altid har noget at fortælle eller byde ind med til alle emner, men et held og lykke eller "" eller "" er vel ikke for meget at forlange?

Føler mig overset, og fuldstændig ligegyldig på denne side, når man opretter et emne som folk bare læser og derefter springer over. Jeg siger ikke at man skal efterlade en kommentar i alle de emner man læser, men sådan et som dette, det tager 10 sekunder.

Bare et surt opstød fra mig, som egentlig er mega glad, men som er en smule skuffet over det skal være så svært at få en kommentar med på vejen.

Anmeld

29. oktober 2012

Christina :-)

**Ønskebabyen skriver:

47 personer kigger, uden at ligge en eneste besked eller noget.

Jeg ved godt at man ikke altid har noget at fortælle eller byde ind med til alle emner, men et held og lykke eller "" eller "" er vel ikke for meget at forlange?

Føler mig overset, og fuldstændig ligegyldig på denne side, når man opretter et emne som folk bare læser og derefter springer over. Jeg siger ikke at man skal efterlade en kommentar i alle de emner man læser, men sådan et som dette, det tager 10 sekunder.

Bare et surt opstød fra mig, som egentlig er mega glad, men som er en smule skuffet over det skal være så svært at få en kommentar med på vejen.

Held og lykke

Anmeld

29. oktober 2012

M (:

**Ønskebabyen skriver:

Jeg var til 2. Scanning i dag, og det så så godt ud.. der var et æg der var hele 22 mm, og ellers lå de på omkring 17-20 og nogle få på 14, men dem sagde lægen at de nok skulle nå at komme med hvad størelse angår, til på Onsdag hvor jeg skal have ÆU

Og det vil så sige at det hedder ÆO på Fredag - fantastisk op til en weekend, hvor jeg bare skal slappe af..

Er igen helt høj (læs: MEGA GLAD!!) over at det hele bare går lige efter bogen - jeg har ikke synes det på noget tidspunkt har været hårdt at være på nedregulering eller hormoner, det er først nu jeg begynder at have lidt ondt og kan mærke at der er mange æg der fylder godt i mavsen..

Stort tillykke med den fine skanning  - hvor er det dejligt, at alt går efter bogen.. Og så kunne det da være skønt om lægernes plan om en tidlig julegave også holder stik! 

Held og lykke med ÆU og ÆO i næste uge - det bliver da mega spændende! 

Anmeld

29. oktober 2012

jeanne-skat

Held og lykke

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

**Ønskebabyen skriver:

Ih hvor dejligt!! 

krydser fingre for at alt forsat går efter planen så du om 9 måneder sidder med en lille i armene, eller meget høj gravid!! 

Anmeld

29. oktober 2012

LouiseRH

Hvor dejligt!!

Håber snart der er baby på vej til jer

Anmeld

29. oktober 2012

**Ønskebabyen

M (: skriver:

Stort tillykke med den fine skanning  - hvor er det dejligt, at alt går efter bogen.. Og så kunne det da være skønt om lægernes plan om en tidlig julegave også holder stik! 

Held og lykke med ÆU og ÆO i næste uge - det bliver da mega spændende! 

Tusind tak :') Jeg glæder mig sådan til både ÆU og ÆO på henholdsvis Onsdag og Fredag

Jeg håber virkelig at deres plan om en tidlig julegave/fødselsdagsgave til kæresen holder stik Og ikke mindst fødselsdagsgave til svigermor som har fødselsdag dagen efter bp

Anmeld

29. oktober 2012

**Ønskebabyen

kriknu skriver:

Ih hvor dejligt!! 

krydser fingre for at alt forsat går efter planen så du om 9 måneder sidder med en lille i armene, eller meget høj gravid!! 

Hvor er det sødt skrevet Tusind tusind tak, jeg håber også vi kan holde os til planen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.