Spørgsmål til forlængelse af barsel grundet indlæggelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

Ayasmor

Anonym skriver:

Jeg er bare i tvivl om det tæller med når vi ikke var heltids indlagt, men blot gik til behandling og kontrol.....og ved ikke hvor jeg skal spørge. Føler mig lidt smålig men det var vildt stressende og "ødelæggende" for barslen, at vi skulle derind i ny og næ.......

Det gør det. Du skal tage kontakt til den afdeling hvor i var indlagt, da det er dem der skal udfylde den dokumentation for indlæggelsen, som du skal aflevere på kommunen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Var I også ude og inde? Altså ikke overnattende?

Ja, det har vi været mange gange. Vi var indlagt 1 dag med overnatning, og så senere 7 dage med overnatning. Derefter har alle besøg på hospitalet været grundet kontrol og der har vi ikke overnattet. Jeg fik forlænget min barsel med næsten 1 måned.

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Ja, det har vi været mange gange. Vi var indlagt 1 dag med overnatning, og så senere 7 dage med overnatning. Derefter har alle besøg på hospitalet været grundet kontrol og der har vi ikke overnattet. Jeg fik forlænget min barsel med næsten 1 måned.

1000 tak. Hvem på sygehuset skal jeg have fat i for at få dokumentationen? Er det afdelingen? Eller lægen vi snakkede med?

Anmeld

29. oktober 2012

Fenja09

1000 tak. Hvem på sygehuset skal jeg have fat i for at få dokumentationen? Er det afdelingen? Eller lægen vi snakkede med?

Vi var på børneafd. på Skejby og der gik vi bare til skranken og fik de papirer vi skulle bruge. Når man kun er inde til kontrol så får man en blanket hvor der står at man har været der den dag - så den tæller for en hel dag, uanset hvor lang eller kort tid man har været der. Samme sted spørger man efter køreseddel.

Du kan også bare spørge den læge i snakker med, så vil h*n fortæller jer, hvor i skal gå hen og få papirerne.

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Vi var på børneafd. på Skejby og der gik vi bare til skranken og fik de papirer vi skulle bruge. Når man kun er inde til kontrol så får man en blanket hvor der står at man har været der den dag - så den tæller for en hel dag, uanset hvor lang eller kort tid man har været der. Samme sted spørger man efter køreseddel.

Du kan også bare spørge den læge i snakker med, så vil h*n fortæller jer, hvor i skal gå hen og få papirerne.

Tak for det. Jeg tror jeg vil prøve at ringe til sygehuset

Anmeld

29. oktober 2012

GUSO

Anonym skriver:

Jeg er bare i tvivl om det tæller med når vi ikke var heltids indlagt, men blot gik til behandling og kontrol.....og ved ikke hvor jeg skal spørge. Føler mig lidt smålig men det var vildt stressende og "ødelæggende" for barslen, at vi skulle derind i ny og næ.......

Er lidt i samme situation, vi var indlagt 12 dage efter fødsel, og skal på en senere tidspunkt indlægges igen i min 8 dage, vi går i mellem tiden til kontrol hver uge, og det påvirker da helt sikkert barslen negativt, det er lidt stressende syntes jeg at ligge og fare frem og tilbage, vi har iøvrigt en åben indlæggelse ved siden af, gad vide om jeg kan få forlænget min barsel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.