Din mening...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

Muffin_girl

Baby2påvej skriver:

Nu så jeg ikke selv showet, men jo, folk der er syge, om det så er pga kræft eller andet har behov for at leve normalt nogle gange.

Fx har foreningen familier med kræftramte børn et "slogan" h or de skriver hjælp os med alt det sjove.

Det tror jeg også.. Men jeg syntes græsen er så hårfin.. mellem sjov og ikke sjov.. men nu har jeg ikke kræft.. Og kan ikke sige om jeg ville syntes det var sjovt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

2babygirls

AalborgPigen skriver:

Det tror jeg også.. Men jeg syntes græsen er så hårfin.. mellem sjov og ikke sjov.. men nu har jeg ikke kræft.. Og kan ikke sige om jeg ville syntes det var sjovt..

Grænsen er meget hårfin, og jeg studere også selv over nogle af de kommentarer der kommer til en kræftsyg, men de svarer bare igen.
Nogle kan man selvfølgelig ikke gøre det ved, og det bliver også respekteret.

Anmeld

28. oktober 2012

Muffin_girl

Baby2påvej skriver:

Grænsen er meget hårfin, og jeg studere også selv over nogle af de kommentarer der kommer til en kræftsyg, men de svarer bare igen.
Nogle kan man selvfølgelig ikke gøre det ved, og det bliver også respekteret.

Jo jo selvfølgelig.. men den er sku svær .. 

Anmeld

28. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det ER en joke - og han har bare delt den. Som skamfuld ryger synes jeg, den er meget sjov - det er jo os åndssvage rygere og ikke kræft, der gøres grin med. 

Anmeld

29. oktober 2012

betski

Muhmi skriver:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10151083965511771&id=48640171770&comment_id=23383613&notif_t=like

Jason Watt reklamerer med at have "Gjort lidt godt" for knæk cancer fonden...

Læs og kom med din mening.....

Jeg synes det er humor på højt plan og kan på ingen måde forstå det røre det har bragt med sig. Synes godt nok mange hidser sig op over noget man sagtens kan gennemskue er en joke. Jeg er rystet i min grundvold over den måde nogen kan skrive/svare!

Anmeld

29. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Muhmi skriver:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10151083965511771&id=48640171770&comment_id=23383613&notif_t=like

Jason Watt reklamerer med at have "Gjort lidt godt" for knæk cancer fonden...

Læs og kom med din mening.....

hoooold nu shitse altså...

DET ER EN JOKE!!!! HVOR ER JERES HUMOR!!!!

Det er ligsom vores allesammens lækre Jim der lavede en fejl på 329.0002,25 hvor han skrev at manden kunne da bare få et tilgodebevis - slaaaap nu af og se det som humor på yderst højt plan som der virkelig sier folk fra

fantastisk mandag til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.