Din mening...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10151083965511771&id=48640171770&comment_id=23383613&notif_t=like

Jason Watt reklamerer med at have "Gjort lidt godt" for knæk cancer fonden...

Læs og kom med din mening.....

Lidt sjovt.. Men det er vist bare en prank !!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Nemesis

Synes ikke der er i orden- Jeg selv ville aldrig tænke over et 90 nummer. (ikke at jeg ryger, men det kunne jo være andet)

Tror ikke det kan være lovligt. At donere penge til en sag må være op til den enkelte og bør ikke ske fordi andre lyver.

Sisse

Anmeld

28. oktober 2012

LouiseRH

Nemesis skriver:

Synes ikke der er i orden- Jeg selv ville aldrig tænke over et 90 nummer. (ikke at jeg ryger, men det kunne jo være andet)

Tror ikke det kan være lovligt. At donere penge til en sag må være op til den enkelte og bør ikke ske fordi andre lyver.

Sisse

Jeg ville heller aldrig tænke over det.

Anmeld

28. oktober 2012

_-Kathrine-_

Den var da meget sjov - det kan sgu ikke bringe mit pis i kog

Anmeld

28. oktober 2012

Muhmi

Sisse

Det tror jeg nemlig heller ikke at jeg ville.... Hvis jeg så en annonce om en karton smøger til en halvtredser så ville jeg i min dumhed og nærighed bare slå til...

Og ville virkelig blive gal hvis jeg blev fanget på den måde...

Ikke dermed sagt at jeg ikke vil støtte, men jeg sgi selv bestemme når jeg gør det...

Anmeld

28. oktober 2012

LilleSmølf

Hvis det er rigtigt - det kan man ikke tillade sig eftersom det er folks eget valg.

Hvis det ikke er rigtigt - det kan man ikke tillade sig eftersom jeg virkelig ikke synes, at man kan lave jokes med noget så seriøst som kræft, hvilket jeg personligt synes at han gør.

Mine 2 cents (:

Anmeld

28. oktober 2012

Muhmi

Odense92 skriver:

Hvis det er rigtigt - det kan man ikke tillade sig eftersom det er folks eget valg.

Hvis det ikke er rigtigt - det kan man ikke tillade sig eftersom jeg virkelig ikke synes, at man kan lave jokes med noget så seriøst som kræft, hvilket jeg personligt synes at han gør.

Mine 2 cents (:

Anmeld

28. oktober 2012

LouiseRH

Odense92 skriver:

Mine 2 cents (:

Anmeld

28. oktober 2012

Muffin_girl

Odense92 skriver:

Mine 2 cents (:

Altså nu så jeg det der knæk cancer show igår.. Og der lavede Kongeriget virkelig også prank med det, samt Live fra Bremen osv.. Og jeg kan ikke lade være med at blive lidt harm ! Syntes sku nogle af jokene er skide dårlige, og ubehagelige.. men jeg tror at nogle der hver dag lever med en dødsdom, har brug for sjov.. Har brug for at nogle tager pis på dem ..

Sådan at det bliver lidt sjovere for dem at skulle "vente" ? Tænk sig hvis man hver dag skulle se på folk var kede af det ... Så tror jeg også man bliver skør.. Eller er det bare mig?

Ikk fordi jeg siger at den her joke er SJOV! 

Anmeld

28. oktober 2012

Benjamins'mor

Min kæreste læste det godt tidligere.

Kan da godt lidt se det "sjove" i det.

Men tror måske også jeg ville være blevet lidt irriteret når man ikke selv har valgt at donere. Eller hvis man endda allerede havde doneret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.