AalborgPigen skriver:
Altså nu så jeg det der knæk cancer show igår.. Og der lavede Kongeriget virkelig også prank med det, samt Live fra Bremen osv.. Og jeg kan ikke lade være med at blive lidt harm ! Syntes sku nogle af jokene er skide dårlige, og ubehagelige.. men jeg tror at nogle der hver dag lever med en dødsdom, har brug for sjov.. Har brug for at nogle tager pis på dem ..
Sådan at det bliver lidt sjovere for dem at skulle "vente" ? Tænk sig hvis man hver dag skulle se på folk var kede af det ... Så tror jeg også man bliver skør.. Eller er det bare mig?
Ikk fordi jeg siger at den her joke er SJOV!
Nej, siger da heller ikke at vi alle skal være grav-alvorlige, og da slet ikke at kræftramte ikke må få noget at grine af! Tværtimod er jeg overbevist om, at en god omgang latter virkeligt kan hjælpe på mange ting og er glad for at der er mange, der står i sådan en situation, der kan finde ud af at grine bedre end de fleste andre (:
Men i min verden er der bare forskel på hvordan man gør og lige denne joke synes jeg bare ikke var særligt sjov overhovedet på mange områder.
Og som tråden også bad om er det jo bare min mening (: Det var ikke for at træde nogen over tærene.
Anmeld