Forklar mig det lige..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

HVER gang - og det er HVER gang (eller i hvert fald 8 ud af 10 gange) - jeg har købt en ting (såsom en bog, bamse eller dvd) til vores datter, spørger svigermor: "hvor har I købt den/det?" og så går der IKKE MERE END 2 DAGE, så vupti - så har svigermor købt PRÆCIS det samme, for vores datter skal jo IKKE KEDE sig hos dem (på tros af, hun har mere end rigeligt hos dem).. Er det også sådan hos Jeres svigerforældre/forældre??

hvor lyder det forfærdeligt! Nej sådan er det ikk hos os ved svigerforældrene, derimod skal svigermor altid rette på vores rutiner + hun skal altid vide hvad det har kostet og hvor det er købt, for hvis vi køber noget som hun finder dyrt, så skal vi høre for det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

Anonym trådstarter

Freyasmor skriver:

hvor lyder det forfærdeligt! Nej sådan er det ikk hos os ved svigerforældrene, derimod skal svigermor altid rette på vores rutiner + hun skal altid vide hvad det har kostet og hvor det er købt, for hvis vi køber noget som hun finder dyrt, så skal vi høre for det.. 

Sådan er min svigermor så heldigvis ikke - men så er der så meget andet..

Anmeld

27. oktober 2012

Anonym trådstarter

Så ringede svigermor lige: "den der bog biip havde med imorges, hvor var den købt??"

Sagde tilbage: "den er købt i Føtex for laaaang tid siden, de har den ikke mere"

Anmeld

27. oktober 2012

morethanperfect

Nææ men mon ikke hun gør det i en god mening ?? Hun vil vel bare ha dit barn skal ha det bedst og føle sig mere hjemme hos dem ?? Jeg ville ikke bli sur i hvert fald

Anmeld

27. oktober 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Nææ men mon ikke hun gør det i en god mening ?? Hun vil vel bare ha dit barn skal ha det bedst og føle sig mere hjemme hos dem ?? Jeg ville ikke bli sur i hvert fald

Er ikke sur  undre mig bare over at vores datter skal have næsten to ens værelser.. Hvorfor ikke købe andre ting, end lige det hun har hjemme.. Det er alt fra legetøj og bøger - til bamser og dvd-film. Selvfølgelig er det kærlighed, men bare mærkelig måde at vise den på.

Anmeld

27. oktober 2012

Benjamins'mor

Tror hun gør det så det er nogle ting jeres barn kender.

Mine svigerforældre køber aldrig det samme.
De køber ting de selv synes han skal have og det skal de have lov til.

Anmeld

27. oktober 2012

AnnaK89

Jep - sådan er det her. Bortset fra at den ting de køber, gerne skal være bedre og dyre end den vi har købt

Anmeld

27. oktober 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Jep - sådan er det her. Bortset fra at den ting de køber, gerne skal være bedre og dyre end den vi har købt

Ja, den kender vi også.. Eller man køber en ting, og så køber de også den ting plus alt det andet i serien..

Anmeld

27. oktober 2012

B&J

Anonym skriver:

Sidst jeg gjorde det, fik jeg dette at vide: "Jeg har arbejdet med børn i mange år, og det er altså bedst, at hun har det samme her som hjemme" og få minutter efter fik jeg en sms fra svigerfar: "Biip har altså været mor, så hun ved godt hvad der er bedst"

ej det kan de sku ikke være bekendt... så må du til at lade vær med at svar hvor du har købt det henne for det er da vildt træls óg hvis hun bliver sur over det så forklar hende det

Anmeld

27. oktober 2012

Lady Marion <3

Hun lyder da som en helt forfærdelig farmor  godt vi ikke har sådan en ,,,, ( læses med ironi )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.