Forklar mig det lige..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
25 svar
0 synes godt om
27. oktober 2012

Anonym trådstarter

HVER gang - og det er HVER gang (eller i hvert fald 8 ud af 10 gange) - jeg har købt en ting (såsom en bog, bamse eller dvd) til vores datter, spørger svigermor: "hvor har I købt den/det?" og så går der IKKE MERE END 2 DAGE, så vupti - så har svigermor købt PRÆCIS det samme, for vores datter skal jo IKKE KEDE sig hos dem (på tros af, hun har mere end rigeligt hos dem).. Er det også sådan hos Jeres svigerforældre/forældre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

wamse

Nej for der er ikke rigtig bedsteforældre her til at gøre det, men jeg tænker da, at hun gør ud fra den bedste mening

Her er der kun min mor tilbage, og der har min datter intet legetøj liggende.

Anmeld

27. oktober 2012

eliasogmor

Anonym skriver:

HVER gang - og det er HVER gang (eller i hvert fald 8 ud af 10 gange) - jeg har købt en ting (såsom en bog, bamse eller dvd) til vores datter, spørger svigermor: "hvor har I købt den/det?" og så går der IKKE MERE END 2 DAGE, så vupti - så har svigermor købt PRÆCIS det samme, for vores datter skal jo IKKE KEDE sig hos dem (på tros af, hun har mere end rigeligt hos dem).. Er det også sådan hos Jeres svigerforældre/forældre??

nej det er det bestemt ikke....for svigermor er dagpleje mor..

Anmeld

27. oktober 2012

Anonym trådstarter

eliasogmor skriver:

nej det er det bestemt ikke....for svigermor er dagpleje mor..

Synes bare det er utroligt - selv bøger, skal hun vide hvor vi har fra, hvnrår den er købt og hvilken pris..

Anmeld

27. oktober 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Nej for der er ikke rigtig bedsteforældre her til at gøre det, men jeg tænker da, at hun gør ud fra den bedste mening

Her er der kun min mor tilbage, og der har min datter intet legetøj liggende.

Synes bare det er mærkeligt - hun har næsten to helt ens værelser - et hos os og et hos farmor og farfar..

Anmeld

27. oktober 2012

B&J

nej gør min mor heller ikke dog køber hun legetøj til ham så han har lidt der hjemme... men det legetøj/bøger osv har vi ikke

Anmeld

27. oktober 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej gør min mor heller ikke dog køber hun legetøj til ham så han har lidt der hjemme... men det legetøj/bøger osv har vi ikke

Hun går meget op i at hun skal have samme legetøj begge steder (plus alt det andet hun har der - hun har mere der, end hjemme)..

Anmeld

27. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hun sagde til mig engang: "Biip skal jo ikke savne dit legetøj, når hun er hos os" Vores datter er 2½ år - tror ikke hun savner sit legetøj, når de har så meget andet..

Anmeld

27. oktober 2012

B&J

Anonym skriver:

Hun går meget op i at hun skal have samme legetøj begge steder (plus alt det andet hun har der - hun har mere der, end hjemme)..

hold da op snak med hende om det og sig i er glad for hun køber så meget lækkert legetøj men hun behøver ikke så meget og slet ikke det samme som der hjemme så bliver det jo lidt for kedeligt... forklar hende det på en sød og pæn måde tror du så ikke hun forstår det..

Anmeld

27. oktober 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hold da op snak med hende om det og sig i er glad for hun køber så meget lækkert legetøj men hun behøver ikke så meget og slet ikke det samme som der hjemme så bliver det jo lidt for kedeligt... forklar hende det på en sød og pæn måde tror du så ikke hun forstår det..

Sidst jeg gjorde det, fik jeg dette at vide: "Jeg har arbejdet med børn i mange år, og det er altså bedst, at hun har det samme her som hjemme" og få minutter efter fik jeg en sms fra svigerfar: "Biip har altså været mor, så hun ved godt hvad der er bedst"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.