Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Milla-Victoria's mor skriver: Nu skriver du skygge-stregen.... Hvis der er den mindste streg, er den positiv
Nu skriver du skygge-stregen.... Hvis der er den mindste streg, er den positiv
Jamen, der er ikke noget... Tror jeg ønsker at se noget, så det jeg kan se i noget lys, tror jeg, er stregen fra producentens side af Men tester igen imorgen. Fortsætter måske indtil jeg får menstruation.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Øv da kender godt det med man jo alligevel ikke forventede det, men man bliver skuffet alligevel ! Jeg har testet idag og der var sku 2 streger åhh er så glad! Krydsere fingere for at den er der næste gang...
Øv da kender godt det med man jo alligevel ikke forventede det, men man bliver skuffet alligevel ! Jeg har testet idag og der var sku 2 streger åhh er så glad! Krydsere fingere for at den er der næste gang...
Ja, må være ærlig og sige, jeg er skuffet. Men bliver nødt til at lade være med at fokusere så meget på det... Men bliver ved med at teste til jeg får menstruation - tror jeg
CH2012 skriver: Jamen, der er ikke noget... Tror jeg ønsker at se noget, så det jeg kan se i noget lys, tror jeg, er stregen fra producentens side af Men tester igen imorgen. Fortsætter måske indtil jeg får menstruation.
Skal da love for, at jeg har fået min menstruation
CH2012 skriver: Skal da love for, at jeg har fået min menstruation
<3Elias<3 skriver: Undskyld jeg blander mig men ville lige gi et
Undskyld jeg blander mig men ville lige gi et
Mange tak
CH2012 skriver: Mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128