Nogle der har test dag snart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
25 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger.. Nogen der også har test dag snart ! Jeg skal ha min mens idag - dag 35 . Men tester først på mandag, hvis mens ikke dukker op i weekenden! Kryds fingere på at baby er i hus denne gang ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

26. oktober 2012

Københavnermor

Jeg har en uge til..

Anmeld

26. oktober 2012

CH2012

Anonym skriver:

Hej Piger.. Nogen der også har test dag snart ! Jeg skal ha min mens idag - dag 35 . Men tester først på mandag, hvis mens ikke dukker op i weekenden! Kryds fingere på at baby er i hus denne gang ;-)

Jeg har sådan set først på tirsdag, hvis man skal gå efter hvornår jeg sidst havde menstruation - men har også hørt fra min læge og læst, at man godt kan teste sig 14 dage efter ægløsning, og måske få positivt resultat, og i så fald er det på søndag - men tester imorgen, og hvis ikke positiv, så fortsætter jeg med at teste til og med tirsdag

for dig...

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Nu som Moar skriver:

Jeg har en uge til..

Ihh spændende.. Krydsere fingere for dig ;-) hvor længe har i prøvet ?

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Jeg har sådan set først på tirsdag, hvis man skal gå efter hvornår jeg sidst havde menstruation - men har også hørt fra min læge og læst, at man godt kan teste sig 14 dage efter ægløsning, og måske få positivt resultat, og i så fald er det på søndag - men tester imorgen, og hvis ikke positiv, så fortsætter jeg med at teste til og med tirsdag

for dig...

Ihh  det er så spændende ;-) krydsere fingere ;-) .. Spændende at du tester imorgen, jeg har også lyst til at teste, meN har bestemt mig til at vente til mandag også har det røde bare at blive væk

Anmeld

26. oktober 2012

CH2012

Anonym skriver:

Ihh  det er så spændende ;-) krydsere fingere ;-) .. Spændende at du tester imorgen, jeg har også lyst til at teste, meN har bestemt mig til at vente til mandag også har det røde bare at blive væk

Ja, jeg er også noget spændt på imorgen - men må dog også være ærlig og sige, at jeg ikke tror der er noget alligevel (selvom jeg godt nok troede det på et tidspunkt) - for har haft en del menstruationsagtige smerter i dag... Så... Tror det desværre ikke

Man skal også passe på med at teste alt for tidligt.

Anmeld

27. oktober 2012

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Ja, jeg er også noget spændt på imorgen - men må dog også være ærlig og sige, at jeg ikke tror der er noget alligevel (selvom jeg godt nok troede det på et tidspunkt) - for har haft en del menstruationsagtige smerter i dag... Så... Tror det desværre ikke

Man skal også passe på med at teste alt for tidligt.

IHh kom lige med en update når du har testet ;-) krydsere fingere for dig

Anmeld

27. oktober 2012

CH2012

Anonym skriver:

IHh kom lige med en update når du har testet ;-) krydsere fingere for dig

Den var desværre negativ. Men prøver bare de andre dage, men tror ikk der er noget... Så har ikk særlig store forventninger...

Anmeld

27. oktober 2012

CH2012

CH2012 skriver:

Den var desværre negativ. Men prøver bare de andre dage, men tror ikk der er noget... Så har ikk særlig store forventninger...

Men tak for de  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.