Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Ihh spændende.. Krydsere fingere for dig ;-) hvor længe har i prøvet ?
Ihh spændende.. Krydsere fingere for dig ;-) hvor længe har i prøvet ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CH2012 skriver: Den var desværre negativ. Men prøver bare de andre dage, men tror ikk der er noget... Så har ikk særlig store forventninger...
Den var desværre negativ. Men prøver bare de andre dage, men tror ikk der er noget... Så har ikk særlig store forventninger...
Øv da kender godt det med man jo alligevel ikke forventede det, men man bliver skuffet alligevel ! Jeg har testet idag og der var sku 2 streger åhh er så glad! Krydsere fingere for at den er der næste gang...
Nu som Moar skriver: Vi er lige startet, og har ikke sat meget seriøst ind endnu, så det ville være vildt hvis den er der. Det er vores 2. barn hvis det lykkedes..Synes godt nok jeg har mange symptomer, men ved jo også af erfaring at jeg godt kan narre min krop..
Vi er lige startet, og har ikke sat meget seriøst ind endnu, så det ville være vildt hvis den er der. Det er vores 2. barn hvis det lykkedes..Synes godt nok jeg har mange symptomer, men ved jo også af erfaring at jeg godt kan narre min krop..
Ihh hvor spændende at du har symptomer ;-) krydsere for at den er der ;-) jeg testede her idag kl 17.30 - fik først købt en test sent og teste her til aften og der var sku 2 streger ;-) så er så glad
Anonym skriver: Ihh hvor spændende at du har symptomer ;-) krydsere for at den er der ;-) jeg testede her idag kl 17.30 - fik først købt en test sent og teste her til aften og der var sku 2 streger ;-) så er så glad
Nu som Moar skriver: Kæmpe tillykke!!! Det er så vildt at stå med to streger... Håber jeg kommer til det igen i en nær fremtid..
Kæmpe tillykke!!! Det er så vildt at stå med to streger... Håber jeg kommer til det igen i en nær fremtid..
Ja det er en dejlig følelse ;-) krydsere fingere for at det snart blir din tur
Anonym skriver: Ja det er en dejlig følelse ;-) krydsere fingere for at det snart blir din tur
Anonym skriver: Øv da kender godt det med man jo alligevel ikke forventede det, men man bliver skuffet alligevel ! Jeg har testet idag og der var sku 2 streger åhh er så glad! Krydsere fingere for at den er der næste gang...
Ej hvor fedt for dig/Jer Tillykke med det! Dejligt at høre. Hvor spændende! Hvor længe er du så henne nu?
Ja, jeg testede igen i dag, og den var stadig negativ. Jeg kan kun se skyggestregen - øv øv. Jeg tror bare min kæreste og jeg må sige, at vi må tage den med ro og så bare hygge os så tit som muligt Det kan være det hjælper, i stedet for at være så fokuseret på hvornår jeg rent faktisk har ægløsning osv. Blev helt tosset af ventetiden til sidst
CH2012 skriver: Ej hvor fedt for dig/Jer Tillykke med det! Dejligt at høre. Hvor spændende! Hvor længe er du så henne nu? Ja, jeg testede igen i dag, og den var stadig negativ. Jeg kan kun se skyggestregen - øv øv. Jeg tror bare min kæreste og jeg må sige, at vi må tage den med ro og så bare hygge os så tit som muligt Det kan være det hjælper, i stedet for at være så fokuseret på hvornår jeg rent faktisk har ægløsning osv. Blev helt tosset af ventetiden til sidst
Mange tak :-) det er en så dejlig følelse :-) .. Vi prøvede her tilsidst at købe ægløsningstrimler og tror det er derfor den ramte plet denne gang! Har i brugt dem?
Nu skriver du skygge-stregen.... Hvis der er den mindste streg, er den positiv
Jeg har test-dag på tirsdag.
Har vildt meget kvalme, ekstreme ømme brystvorter, og jeg kan blive ved.... Bliver nok en smule mopset hvis den er negativ, når jeg skal døje sådan med det
For jer alle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128