Jeg glæder mig......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

Muhmi

MariaKyedDK skriver:

Ja lige præsis men nu hvor sneen er kommet, kan jeg nok godt finde på at pynte om midt i november )

som min søn siger : Mor i fjernsynet synger de jo selv : jul i november jul i november Så må jo give ham ret , at det kunne være super hyggeligt

Det er nemlig hyggeligt Kunne ikke finde på at pynte i Oktober måned men i midt November gør det mig altså ingenting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Muhmi

Mor og meget mere skriver:

LALALALALAAAAHHHHH - jeg kan ikke høre, hvad I siger 

Anmeld

26. oktober 2012

Dustmuz

Muhmi skriver:

Julemaden er nu også dejlig... Men er jo gravid og på det tidspunkt lidt højgravid, så jeg kan alligevel ikke spise en skid hehe... Men jeg glæder mig da alligevel til at skulle have risalamande

hehehe.. Du skal spise for 2 så..
husk det hehe.. (en god undskyld for at tage en ekstra potion)

Anmeld

26. oktober 2012

Muhmi

B&J skriver:

jamen det er fordi jeg har fundet det meste på tilbud også har jeg jo købt mere til de forskellige

og jeg har gjord det fordi jeg ved jo slet ikke hvad jeg skal fra i næste uge min praktik er slut og har fået ny social rådgiver så det hele skal komme nu og her så dejligt det er ovre for syntes der er så mange håre ting der skal til at ske

nemlig jeg har heller aldrig bagt før så det skal ske iår

Så kan jeg godt forstå dig Det er nu også dejligt når man kan finde det hele på tilbud istedet for at det altid skal være næsten dobbelt så dyrt at købe fordi det er til julegaver

Uha, så må vi dele opskrifter og sådan hihihihi

Anmeld

26. oktober 2012

MariaKyedDK

Muhmi skriver:

Det er nemlig hyggeligt Kunne ikke finde på at pynte i Oktober måned men i midt November gør det mig altså ingenting

har det nemlig på samme måde

Anmeld

26. oktober 2012

Muhmi

Dustmuz skriver:

hehehe.. Du skal spise for 2 så..
husk det hehe.. (en god undskyld for at tage en ekstra potion)

Hehe... Jamen jeg vil jo gerne have lidt af det hele og min mave er allerede NU begyndt at opføre sig sådan at der bare ikke er særlig meget plads...

MEN hvis jeg tager 1 kartoffel, 1 stykke and, 1 lille klat sovs og lidt franske kartoffler, så kan det sagtens være der kan være plads til risalamande

Anmeld

26. oktober 2012

Muhmi

MariaKyedDK skriver:

har det nemlig på samme måde

Anmeld

26. oktober 2012

bobbles

uhh elsker bare de her indlæg  jeg ELSKER ELSKER bare jul! og kan bare næsten ikke vente. Der er allerede købt 9 julegaver indtil videre hehe

Anmeld

26. oktober 2012

B&J

Muhmi skriver:

Så kan jeg godt forstå dig Det er nu også dejligt når man kan finde det hele på tilbud istedet for at det altid skal være næsten dobbelt så dyrt at købe fordi det er til julegaver

Uha, så må vi dele opskrifter og sådan hihihihi

Jaaaa for jeg kender ingen opskrifter der er gode inu.. men har da fået en opskrift på vaniliekrænse der er fra 1886 den skal helt sikket prøves

Anmeld

26. oktober 2012

Muhmi

B&J skriver:

Jaaaa for jeg kender ingen opskrifter der er gode inu.. men har da fået en opskrift på vaniliekrænse der er fra 1886 den skal helt sikket prøves

Orh, den må du dele hvis du synes de bliver gode... 1800 tals vaniliekranse, det kan da næsten ikke slå fejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.