Jeg glæder mig......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

Muhmi

MariaKyedDK skriver:

Jubiii

Jeg glæder mig også bare Meeeegaaaaa meget til Julemåneden , Elsker det !

Og er specielt i JuleHumør for Alvor Lige nu, hvor sønnen er sendt ud i alt vintertøjet og render og leger i sneen som ligger derude Lige nu

fik den vildeste lyst til at finde Julekassen frem og Pynte for vildt op Meeeeeeeeeen, venter lige lidt endnu

Ååårh det lyder ellers også bare RIGTIG hyggeligt

Hihi, ja man skal nemlig også passe på at man ikke går igang for tideligt, for så hænger det bare én ud af halsen lige pludselig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

B&J

Åhh søde sikke et vidunderlig indlæg...

jeg glæder mig også sååååå meget jeg har købt alle de julegaver jeg skal

og er ved at købe daniel pakkekalender også og har købt en chokolade julekalender med mcqueen

og skal i næste uge have købt kagedåser så jeg kan bage iår.. jamen jeg kan ikke gøre for det elsker julen såååå meget glæder mig så meget til vi skal købe juletræ og hænge julepynt op og jeg skal jule bage med daniel

Anmeld

26. oktober 2012

Dinna88

Åh, jeg glæder mig også! Og det er min første jul med min kæreste - han skal være med mig og min familie den 24.

Anmeld

26. oktober 2012

Carina:-)

Elsker jul.

Her pynter jeg allerede i november 

Anmeld

26. oktober 2012

Muhmi

B&J skriver:

Åhh søde sikke et vidunderlig indlæg...

jeg glæder mig også sååååå meget jeg har købt alle de julegaver jeg skal

og er ved at købe daniel pakkekalender også og har købt en chokolade julekalender med mcqueen

og skal i næste uge have købt kagedåser så jeg kan bage iår.. jamen jeg kan ikke gøre for det elsker julen såååå meget glæder mig så meget til vi skal købe juletræ og hænge julepynt op og jeg skal jule bage med daniel

EJ! Hr du allerede købt julegaver?? Så tager du jo alt det sjove ud af December når man skal rende rundt i flok og gispe efter vejret og stresse rundt, fordi man lige har fundet ud af at det gave man havde tænkt sig at købe nu er udsolgt i den butik man er i heheheh

Årh ja, ville godt nok også gerne bage i år... Sådan vaniliekranse og sådan, det har jeg aldrig gjort i desværre, kunn være det var året i år der skulle blive tid til det

Anmeld

26. oktober 2012

MariaKyedDK

Muhmi skriver:

Ååårh det lyder ellers også bare RIGTIG hyggeligt

Hihi, ja man skal nemlig også passe på at man ikke går igang for tideligt, for så hænger det bare én ud af halsen lige pludselig

Ja lige præsis men nu hvor sneen er kommet, kan jeg nok godt finde på at pynte om midt i november )

som min søn siger : Mor i fjernsynet synger de jo selv : jul i november jul i november Så må jo give ham ret , at det kunne være super hyggeligt

Anmeld

26. oktober 2012

Muhmi

Dinna88 skriver:

Åh, jeg glæder mig også! Og det er min første jul med min kæreste - han skal være med mig og min familie den 24.

Ååårh det bliver da rigtig hyggeligt og dejligt

Anmeld

26. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

LALALALALAAAAHHHHH - jeg kan ikke høre, hvad I siger 

Anmeld

26. oktober 2012

B&J

EJ! Hr du allerede købt julegaver?? Så tager du jo alt det sjove ud af December når man skal rende rundt i flok og gispe efter vejret og stresse rundt, fordi man lige har fundet ud af at det gave man havde tænkt sig at købe nu er udsolgt i den butik man er i heheheh

Årh ja, ville godt nok også gerne bage i år... Sådan vaniliekranse og sådan, det har jeg aldrig gjort i desværre, kunn være det var året i år der skulle blive tid til det

jamen det er fordi jeg har fundet det meste på tilbud også har jeg jo købt mere til de forskellige

og jeg har gjord det fordi jeg ved jo slet ikke hvad jeg skal fra i næste uge min praktik er slut og har fået ny social rådgiver så det hele skal komme nu og her så dejligt det er ovre for syntes der er så mange håre ting der skal til at ske

nemlig jeg har heller aldrig bagt før så det skal ske iår

Anmeld

26. oktober 2012

Muhmi

Carina:-) skriver:

Elsker jul.

Her pynter jeg allerede i november 

Pisse hyggeligt, det gør jeg også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.