Jeg glæder mig......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
31 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

Muhmi

Og i ved jo godt hvorfor....................

Det er jo snart jul, faktisk er der under to måneder til juleaften og snart kun 1 måned til december, imorges vågnede nogle op til et lille fint lag sne... Armen altså det er jo bare dejligt

Så skal julekæderne snart tændes, pynten skal snart op og der skal laves hjemmelavede dekorationer...

Jeg ELSKER at lave juledekorationer, synes det er så skide hyggeligt at rode med gran, ler, mos og alle de andre dejlige pynteting man finder sig.. 

Mmmm... Det bliver bare SÅ hyggeligt og jeg glæder mig godt nok rigtig meget må jeg sige 

Nå men GOD JUL alle sammen!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hahahahahaha! GOTTA LOVE CHRISTMAS

Hvornår kommer jule smileyerne?!

Anmeld

26. oktober 2012

Dustmuz

Muhmi skriver:

Det er jo snart jul, faktisk er der under to måneder til juleaften og snart kun 1 måned til december, imorges vågnede nogle op til et lille fint lag sne... Armen altså det er jo bare dejligt

Så skal julekæderne snart tændes, pynten skal snart op og der skal laves hjemmelavede dekorationer...

Jeg ELSKER at lave juledekorationer, synes det er så skide hyggeligt at rode med gran, ler, mos og alle de andre dejlige pynteting man finder sig.. 

Mmmm... Det bliver bare SÅ hyggeligt og jeg glæder mig godt nok rigtig meget må jeg sige 

hehehe.. godt der er nogen der glæder sig hehe

for min skyld måtte man gerne vente med at pynte op til 23 december og pille det ned igen den 25.. hehe..

det eneste jeg ser frem til ved julen er maden årets højdepunkt

Anmeld

26. oktober 2012

Karina84

Uh jeg er ogsaa bare saa klar, GLÆDER MIG!! 

Og jeg elsker det 

Anmeld

26. oktober 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Jeg ventede bare på at du skulle oprette sådan en tråd her ...  

Jeg ELSKER også bare jul !!!

GOD JUL 

Anmeld

26. oktober 2012

MariaKyedDK

Muhmi skriver:

Jubiii

Jeg glæder mig også bare Meeeegaaaaa meget til Julemåneden , Elsker det !

Og er specielt i JuleHumør for Alvor Lige nu, hvor sønnen er sendt ud i alt vintertøjet og render og leger i sneen som ligger derude Lige nu

fik den vildeste lyst til at finde Julekassen frem og Pynte for vildt op Meeeeeeeeeen, venter lige lidt endnu

Anmeld

26. oktober 2012

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Hahahahahaha! GOTTA LOVE CHRISTMAS

Hvornår kommer jule smileyerne?!

Jaaaaaaaaaah!

Hvad mener du med hvornår de kommer? Har du SET alle de smileys jeg har fyret af?

Anmeld

26. oktober 2012

Muhmi

Dustmuz skriver:

hehehe.. godt der er nogen der glæder sig hehe

for min skyld måtte man gerne vente med at pynte op til 23 december og pille det ned igen den 25.. hehe..

det eneste jeg ser frem til ved julen er maden årets højdepunkt

Julemaden er nu også dejlig... Men er jo gravid og på det tidspunkt lidt højgravid, så jeg kan alligevel ikke spise en skid hehe... Men jeg glæder mig da alligevel til at skulle have risalamande

Anmeld

26. oktober 2012

Muhmi

Karina84 skriver:

Uh jeg er ogsaa bare saa klar, GLÆDER MIG!! 

Og jeg elsker det 

Anmeld

26. oktober 2012

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Jeg ventede bare på at du skulle oprette sådan en tråd her ...  

Jeg ELSKER også bare jul !!!

GOD JUL 

Hihihihi, det er måske næsten obligatorisk at det er mig der skal lave dem her? hihihi, ej det har jeg det bestemt helt fint med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.