Kan man købe skumgummi i metermål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

tarkoflen

Jupiter skriver:

Man kan også købe det her - ja hvad hedder det ? - filt?? Det er i hvert fald hvidt og luftigt, og lige til at klippe til.

Det har de blandt andet i hobby forretninger

Vi syede en sengerand til min nevø af det, og den er perfekt. Det handler bare om at syningerne sidder så filten ikke kan "flytte sig rundt" indeni stoffet.

Takker, der var selvfølgelig også en mulighed, tak for tippet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Fidus

tarkoflen skriver:

God ide, vi gøre et forsøg og mon ikke nok der skal komme noget godt ud af det

Tak for hjælpen.

Jo, bestemt det tror jeg at der gør og velbekomme da

Anmeld

26. oktober 2012

JuniMama

Jeg købte det her til 129kr i Jysk:

http://www.jysk.dk/4/5/529/4850700/a/catalog-sales

Halverede den på midten og tilpassede de 2 stykker i længden, så de passede til sengen, og VUPTI, 1 stks sengerand (i 2 stykker)! Og tykkelsen på de 3 cm er helt perfekt til en sengerand!

Anmeld

26. oktober 2012

Amagerpigen82

Jeg har syet min sengerand i fire dele. Jeg synes det er pænere og mere praktisk da de kan flyttes rundt enkeltvis og betrækkene vaskes enkeltvis. Men er af gode grunde ikke afprøvet med baby endnu

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

JuniMama skriver:

Jeg købte det her til 129kr i Jysk:

http://www.jysk.dk/4/5/529/4850700/a/catalog-sales

Halverede den på midten og tilpassede de 2 stykker i længden, så de passede til sengen, og VUPTI, 1 stks sengerand (i 2 stykker)! Og tykkelsen på de 3 cm er helt perfekt til en sengerand!

Hvis ikke skumhuset i Århus har det i metermål, så bliver det nok sådan en madras

Tak for hjælpen

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

Amagerpigen82 skriver:

Jeg har syet min sengerand i fire dele. Jeg synes det er pænere og mere praktisk da de kan flyttes rundt enkeltvis og betrækkene vaskes enkeltvis. Men er af gode grunde ikke afprøvet med baby endnu

Jeg tror gerne jeg vil have en lang sammenhængende en men tak for forslaget er helt sikker på at den er rigtig fin og at baby bliver glad for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.