Kan man købe skumgummi i metermål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

tarkoflen

AMtrier skriver:

Ellers kan man få sengerand i IKEA til 99 kroner de kalder det bare for sidebeskytter og så kan du selv sy et betræk der til. så kan betrækket jo også vaskes hvis det er ?

Er det sådan en tyk en ligesom dem fra sebra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

TeamRocket

tarkoflen skriver:

Den tanke er også faldet mig ind, tænker bare, om det kan være noget bøvl at den ikke er i et stykke, men det kan godt være, at det er ligemeget

Vi har ikke problemer med det, faktisk er den lidt nemmere at danse med når der kun er en halv seng i hver. Vores købte sengerand derimod er stædig og besværlig :-P held og lykke med projektet hvertfald

Anmeld

26. oktober 2012

banana3

tarkoflen skriver:

Hej alle i kloge piger

Er der nogen der ved om man kan købe skumgummi i metermål så man selv kan lave sådan en tyk sengerand?

Var i babysam og fik et mindre chok! 569,- for en helt plain sengerand i ensfarvet stof! Det må man altså kunne gøre billigere selv, og det kan da ikke passe, at der ikke er nogle kreative damer herinde, der har lavet sådan en, kan det?

Den der babyindustri må være en mindre guldgrube der er jo intet der er for godt til ens lille guldklump, heller ikke til vores, meeen der må da være grænser

Uh jeg hopper lige med på her, jeg skulle gerne ha lavet en madras til en firkantet sansegynge..

Anmeld

26. oktober 2012

AMtrier

tarkoflen skriver:

De har sådan en almindelig høj en. den ser ud til at være ligeså tyk som dem fra babysam men har kun set dem på nettet.
du kan bare se dem på deres hjemmeside. søg på sidebeskytter så kommer de

Anmeld

26. oktober 2012

AMtrier

tarkoflen skriver:

De har sådan en almindelig høj en. den ser ud til at være ligeså tyk som dem fra babysam men har kun set dem på nettet.
du kan bare se dem på deres hjemmeside. søg på sidebeskytter så kommer de

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

TeamRocket skriver:

Vi har ikke problemer med det, faktisk er den lidt nemmere at danse med når der kun er en halv seng i hver. Vores købte sengerand derimod er stædig og besværlig :-P held og lykke med projektet hvertfald

Jamen hvis det ligefrem er en fordel, så må vi da bare igang

Tak for Info.

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

banana3 skriver:

Uh jeg hopper lige med på her, jeg skulle gerne ha lavet en madras til en firkantet sansegynge..

Du skal være velkommen

Anmeld

26. oktober 2012

Fidus

tarkoflen skriver:

Hej alle i kloge piger

Er der nogen der ved om man kan købe skumgummi i metermål så man selv kan lave sådan en tyk sengerand?

Var i babysam og fik et mindre chok! 569,- for en helt plain sengerand i ensfarvet stof! Det må man altså kunne gøre billigere selv, og det kan da ikke passe, at der ikke er nogle kreative damer herinde, der har lavet sådan en, kan det?

Den der babyindustri må være en mindre guldgrube der er jo intet der er for godt til ens lille guldklump, heller ikke til vores, meeen der må da være grænser

Vi har købt to skumgummimadresser i Jysk og har klippet dem til, så de passer både til barnevognen, liften og vuggen  betrækket er ganske nydeligt så det har vi tilpasset madrasserne. Åbningen har jeg syet velcrobånd på så det er lige til at tage af, når det skal vaskes indenunder betrækkene har vi lagt et tilpasset tisseunderlag under, så madrasserne ikke bliver ødelagt.

P.s man kan også dele de tilskærede madrasser i to, så har du en ekstra, hvis nu den anden bliver ødelagt m.m

Anmeld

26. oktober 2012

Jupiter

Man kan også købe det her - ja hvad hedder det ? - filt?? Det er i hvert fald hvidt og luftigt, og lige til at klippe til.

Det har de blandt andet i hobby forretninger

Vi syede en sengerand til min nevø af det, og den er perfekt. Det handler bare om at syningerne sidder så filten ikke kan "flytte sig rundt" indeni stoffet.

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

Fidus skriver:

Vi har købt to skumgummimadresser i Jysk og har klippet dem til, så de passer både til barnevognen, liften og vuggen  betrækket er ganske nydeligt så det har vi tilpasset madrasserne. Åbningen har jeg syet velcrobånd på så det er lige til at tage af, når det skal vaskes indenunder betrækkene har vi lagt et tilpasset tisseunderlag under, så madrasserne ikke bliver ødelagt.

P.s man kan også dele de tilskærede madrasser i to, så har du en ekstra, hvis nu den anden bliver ødelagt m.m

God ide, vi gøre et forsøg og mon ikke nok der skal komme noget godt ud af det

Tak for hjælpen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.