Kan man købe skumgummi i metermål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.414 visninger
25 svar
1 synes godt om
26. oktober 2012

tarkoflen

Hej alle i kloge piger

Er der nogen der ved om man kan købe skumgummi i metermål så man selv kan lave sådan en tyk sengerand?

Var i babysam og fik et mindre chok! 569,- for en helt plain sengerand i ensfarvet stof! Det må man altså kunne gøre billigere selv, og det kan da ikke passe, at der ikke er nogle kreative damer herinde, der har lavet sådan en, kan det?

Den der babyindustri må være en mindre guldgrube der er jo intet der er for godt til ens lille guldklump, heller ikke til vores, meeen der må da være grænser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

TeamRocket

Køb en billig skummadras i jysk? :-)

Anmeld

26. oktober 2012

M&N

tarkoflen skriver:

Hej alle i kloge piger

Er der nogen der ved om man kan købe skumgummi i metermål så man selv kan lave sådan en tyk sengerand?

Var i babysam og fik et mindre chok! 569,- for en helt plain sengerand i ensfarvet stof! Det må man altså kunne gøre billigere selv, og det kan da ikke passe, at der ikke er nogle kreative damer herinde, der har lavet sådan en, kan det?

Den der babyindustri må være en mindre guldgrube der er jo intet der er for godt til ens lille guldklump, heller ikke til vores, meeen der må da være grænser

Hold nu op det var da dyrt?!

Har ingen råd men opper den lige for dig - vi har det omvendte problem. En sengerand men vi mangler betræk, så mon ikke nogen har nogle gode råd -følger da lige med på sidelinjen

Anmeld

26. oktober 2012

aarhusmor

Jo købte det i Skumhuset i Århus, til ikke så mange penge

Anmeld

26. oktober 2012

AMtrier

tarkoflen skriver:

Hej alle i kloge piger

Jeg har købt en hel rulle i Jysk, til at lave en bund på en hængevugge
men kan godt nok ikke helt huske hvad jeg gav for det! men den er kun 2 meter lang, det er vel ikke nok? til gengæld er den 80 bred men det hjælper nok heller ikke så meget :/

Men du kan da tjekke jysk

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

BabyWish2012 <3 skriver:

Hold nu op det var da dyrt?!

Har ingen råd men opper den lige for dig - vi har det omvendte problem. En sengerand men vi mangler betræk, så mon ikke nogen har nogle gode råd -følger da lige med på sidelinjen

Takker ja jeg synes også det er vanvittigt! Mutti mener den må kunne laves billigere og jeg er enig!

Har lige luret lidt på nettet og der er faktisk en del, der har lavet nogle! Så det må vi også kunne!

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

TeamRocket skriver:

Køb en billig skummadras i jysk? :-)

Den tanke er også faldet mig ind, tænker bare, om det kan være noget bøvl at den ikke er i et stykke, men det kan godt være, at det er ligemeget

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

aarhusmor skriver:

Jo købte det i Skumhuset i Århus, til ikke så mange penge

Takker må derind og kigge

Jeg har heldigvis noget tid at løbe på

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

AMtrier skriver:

Jeg har købt en hel rulle i Jysk, til at lave en bund på en hængevugge
men kan godt nok ikke helt huske hvad jeg gav for det! men den er kun 2 meter lang, det er vel ikke nok? til gengæld er den 80 bred men det hjælper nok heller ikke så meget :/

Men du kan da tjekke jysk

Nej det er nok for kort... Men jeg må rundt og kigge lidt! Heldigvis har jeg god tid at løbe på

Anmeld

26. oktober 2012

AMtrier

tarkoflen skriver:

Nej det er nok for kort... Men jeg må rundt og kigge lidt! Heldigvis har jeg god tid at løbe på

Ellers kan man få sengerand i IKEA til 99 kroner de kalder det bare for sidebeskytter og så kan du selv sy et betræk der til. så kan betrækket jo også vaskes hvis det er ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.