Vores datter gjorde det samme. Altså midti en hyggelig godnat læsning blev hun et monster. Dt var kun overfor far hun gjorde det....
Det var rigtig, rigtig frustrerende for ham og mig selvfølgelig også. Han prøvede også at være konsekvent osv, men jeg husker faktisk ikke som om det var det der hjalp.
Jeg mener det handlede om at hun var frustreret og ville have os d noget længere eller hele tiden og blot ikke kunne udtrykke det. Eller at hun ville have mor.
Ved sengekanten havde hun os helt for sig selv og nød det og ønskede ikke det skulle stoppe, så snart hun mærkede at vi nærmede os slutningen på putningen kom monsteret frem

Så jeg ville i dagligdagen overøse ham endnu mere ( for jeg ved i gør det i forvejen) med kærlighed, mor tid og kysser og krammere og forsikre ham om at han er noget helt specielt. Ved sengeputning vil jeg også være konsekvent ifht. At den handling ikke udløser noget godt.
Vi blev anbefalet at sætte ord på frustrationerne for vores datter. Hun er ellers en eminent taler, men det er rart for dem at vide det er normalt og legalt.
Så her snakker jeg ind i mellem med hende om at det er/kan være træls at lillebror er her
Anmeld