Bedste flyverdragt billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

132319

Carl-Emil's mor skriver:

btw. har du prøvet deres regntøj? Jeg har købt et sæt til Carl-Emil og har virkelig høje forventninger til det eftersom flyverdragterne er SÅ lækre

Jeg blander mig lige -Begge mine har deres regntøj og det er i super kvalitet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Carl-Emil's mor

132319 skriver:

Jeg er rådden dårlig til at huske at tage billeder af mine børn

Begge har i øvrigt både Ver de Terre flyverdragter og jakker igen i år

Det samme gælder mig (altså kun jakke, heh!)

nu har du så en god grund til at huske det - BABY.DK vil seeeeee

Ej hvor lækkert!!! Jeg har set på den til voksen meeeeen valgte at det må være næste vinter når der er røget de sidste baby kg af  ved at jeg ellers vil blive rigtig ked af kun at kunne bruge den en vinter hvorefter den så ville ligne Lunas telt på mig

Anmeld

26. oktober 2012

Carl-Emil's mor

132319 skriver:

Jeg blander mig lige -Begge mine har deres regntøj og det er i super kvalitet

Deeeeeeejligt

Glæder mig til at prøve og komme ham i det til start forår

Anmeld

26. oktober 2012

132319

Carl-Emil's mor skriver:

nu har du så en god grund til at huske det - BABY.DK vil seeeeee

Ej hvor lækkert!!! Jeg har set på den til voksen meeeeen valgte at det må være næste vinter når der er røget de sidste baby kg af  ved at jeg ellers vil blive rigtig ked af kun at kunne bruge den en vinter hvorefter den så ville ligne Lunas telt på mig

Heh, min er også liiige det strammeste i år. Lidt motiverende for at få taget mig sammen til at smide maveflæsket

Jeg har desværre tabt bæltet til min jakke, det er så ærgerligt

Anmeld

26. oktober 2012

Carl-Emil's mor

132319 skriver:

Heh, min er også liiige det strammeste i år. Lidt motiverende for at få taget mig sammen til at smide maveflæsket

Jeg har desværre tabt bæltet til min jakke, det er så ærgerligt

Så har du en god grund for at købe et lækkert nyt alternativt bælte til den ( hvis man kan det ) så er den også lidt personlig

Anmeld

26. oktober 2012

132319

Carl-Emil's mor skriver:

Så har du en god grund for at købe et lækkert nyt alternativt bælte til den ( hvis man kan det ) så er den også lidt personlig

Hehe ja, jeg ved dog ikke lige hvordan det skal se ud 

Men den kan nu også sagtens bruges uden

Anmeld

26. oktober 2012

Carl-Emil's mor

132319 skriver:

Hehe ja, jeg ved dog ikke lige hvordan det skal se ud 

Men den kan nu også sagtens bruges uden

dejligt

Anmeld

26. oktober 2012

Kamulla

Carl-Emil's mor skriver:

Nej det er så ulempen ved det - vi havde en far der MED VILJE kom den i tørreskabet fordi han var rasende på sin eks kone så han mente hun kunne købe en ny  

Men det var en sød tank de havde gjort selvom det var ende rigtig øv jo ...

btw. har du prøvet deres regntøj? Jeg har købt et sæt til Carl-Emil og har virkelig høje forventninger til det eftersom flyverdragterne er SÅ lækre

nej det har jeg ikke personligt selv.. men kan være jeg gør det... er dog også vild med hummels  men ja det var røv med sådan en dyr dragt der blev ødelagt inden sneen kom.. men det var heldigvis en mild vinter sidste år

Anmeld

26. oktober 2012

annec

Carl-Emil's mor skriver:

Altså jeg ved godt min lille Ridder Skrubbe kun er 9 mdr men tænker der ikke er så mange billeder af baby i flyverdragter

MEN det ændrer ikke på at jeg synes det kunne være rigtig hyggeligt med en flyverdragte-tråd for vinteren står for døren og flyverdragter er bare SÅ hyggelige

Her ses min lille Ridder Skrubbe der er ved at blive "flyverdragte"trænet - han har lidt temperament og hader at have heldragter på så vi leger lidt med duplo imens han bliver vant til den

Hvor sødt! Hvilket mærke er det?

Anmeld

26. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Kamulla skriver:

nej det har jeg ikke personligt selv.. men kan være jeg gør det... er dog også vild med hummels  men ja det var røv med sådan en dyr dragt der blev ødelagt inden sneen kom.. men det var heldigvis en mild vinter sidste år

Jeg kan faktisk ikke huske hvordan Hummels er  har sat min lid til ver de terre pga flyverdragten for den synes jeg bare ikke at der noget der kan slå

Ja det jo så en lille bitte trøst at det ikke var så hård en vinter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.