Bedste flyverdragt billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

L&V

Lækkermåsen leger i bladene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

L&V

Månsson skriver:

Lækkermåsen leger i bladene

Hmm billedet kommer så bare ikke med

Anmeld

26. oktober 2012

Mor til Frederic og Freya

Carl-Emil's mor skriver:

Altså jeg ved godt min lille Ridder Skrubbe kun er 9 mdr men tænker der ikke er så mange billeder af baby i flyverdragter

MEN det ændrer ikke på at jeg synes det kunne være rigtig hyggeligt med en flyverdragte-tråd for vinteren står for døren og flyverdragter er bare SÅ hyggelige

Her ses min lille Ridder Skrubbe der er ved at blive "flyverdragte"trænet - han har lidt temperament og hader at have heldragter på så vi leger lidt med duplo imens han bliver vant til den

her er lidt blandet gode flyvedragt billeder - inkl lidt 2 delt sæt's billeder..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2012

Carl-Emil's mor

hvor er det bare nogle super skønne billeder I allesammen har smidt ind

Anmeld

26. oktober 2012

Alexander&Lærke

Lige 2 billeder af min skønne søn fra han var 1 og 2 år... Uhm forstår ikke helt hvorfor jeg ikke kan finde flere, men må da lige huske at få tage nogle af dem begge.....

Anmeld

26. oktober 2012

Alexander&Lærke

Alexander&Lærke skriver:

Lige 2 billeder af min skønne søn fra han var 1 og 2 år... Uhm forstår ikke helt hvorfor jeg ikke kan finde flere, men må da lige huske at få tage nogle af dem begge.....

hov der kom så også lige et af vores lillesøster Lærke på 15 md...

Anmeld

26. oktober 2012

Kamulla

hvor er de søde alle ungerne.. Noah er jo ikke baby... har et flyverdragte billede fra sidste år, som er übber yndlings  

(der er flere fra sne osv.. men dem har jeg ikke lige nu og fra da han var mindre)

Anmeld

26. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Kamulla skriver:

hvor er de søde alle ungerne.. Noah er jo ikke baby... har et flyverdragte billede fra sidste år, som er übber yndlings  

(der er flere fra sne osv.. men dem har jeg ikke lige nu og fra da han var mindre)

Han er så lækker altså

og herhjemme er vi KÆMPE fan af Ver De Terre

Anmeld

26. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Alexander&Lærke skriver:

hvor er de gode.. Synes det ude på Grenen ( ligner det? ) er super skønt - begge "mænd" smiler

Anmeld

26. oktober 2012

Alexander&Lærke

Carl-Emil's mor skriver:

hvor er de gode.. Synes det ude på Grenen ( ligner det? ) er super skønt - begge "mænd" smiler

Ja grenen kunne det godt ligne det er nok nok i nordjylland, tversted, lang oppe men ikke helt grenen, men kan godt se det ligner lidt... OG ja hehe de griner heldigvis begge to, tror Alexander var ude på spilopper og ville gå ud i havet og far prøver at fange ham.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.