Bedste flyverdragt billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.277 visninger
52 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Altså jeg ved godt min lille Ridder Skrubbe kun er 9 mdr men tænker der ikke er så mange billeder af baby i flyverdragter

MEN det ændrer ikke på at jeg synes det kunne være rigtig hyggeligt med en flyverdragte-tråd for vinteren står for døren og flyverdragter er bare SÅ hyggelige

Her ses min lille Ridder Skrubbe der er ved at blive "flyverdragte"trænet - han har lidt temperament og hader at have heldragter på så vi leger lidt med duplo imens han bliver vant til den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Carl-Emil's mor skriver:

Altså jeg ved godt min lille Ridder Skrubbe kun er 9 mdr men tænker der ikke er så mange billeder af baby i flyverdragter

MEN det ændrer ikke på at jeg synes det kunne være rigtig hyggeligt med en flyverdragte-tråd for vinteren står for døren og flyverdragter er bare SÅ hyggelige

Her ses min lille Ridder Skrubbe der er ved at blive "flyverdragte"trænet - han har lidt temperament og hader at have heldragter på så vi leger lidt med duplo imens han bliver vant til den

NUTTET!

Anmeld

25. oktober 2012

Nadia&Daniel

Carl-Emil's mor skriver:

Laura (taget i feb. 2012)

Anmeld

25. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Frk. Himmelblå skriver:

NUTTET!

heheh jamen tusind tak

har du ikke et flyverdragte billed du kan smide ind?

Synes alle unger er SÅ ekstra lækre og søde med flyverdragte og huer på - men jeg  også vinteren

Anmeld

25. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Nadia&Daniel skriver:

Laura (taget i feb. 2012)

ååååh lille Laura pigen

og btw har ikke slettet dig på face søde - har lukket min face helt, bare så du ikke undre dig <3

Anmeld

25. oktober 2012

Isabella_mor

her er Vildbass med sin flyverdragt på (som han kan passe fra sidste år. HELELUJA... 

Anmeld

25. oktober 2012

FruHolm <3

den vil pludselig ikk uploade billed :/

Anmeld

25. oktober 2012

K&S

Her er Anton i marts 2012

Anmeld

25. oktober 2012

K&S

Carl-Emil's mor skriver:

Årh, hvor er han bare kær

Anmeld

25. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Isabella_mor skriver:

her er Vildbass med sin flyverdragt på (som han kan passe fra sidste år. HELELUJA... 

ååååh hvor er han sød

Og ja det er skønt med flyverdragter til flere år, Carl-Emil's er liiiiiiiiidt for meget for stor i år selvom den er str 1 så er ret sikker på at den også kan passes næste år, og hans TTH i str 86 er større end den anden så den kan han nok først passe vinteren 2014 - so much for at være i god tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.