Indsprøjtning i stedet for næsespray

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Wimmie

Nessie skriver:

Sådan lidt a la jordbær med chokolade?
Så skulle man da i hvert fald nok huske at tage den

Nemlig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

modesty

Nessie skriver:

Vi er meldt klar på klinikken igen.

Denne gang skal jeg nedreguleres med 1 daglig indsprøjtning i stedet for 4 pust med næsesprayen.

Kan da godt være man bliver træt af alt det stikkeri, men det er trods alt kun en kort periode. Min søster har snart taget 3-4 daglige insulin indsprøjtninger i 30 år, så lige på det punkt skal jeg vist ikke klage

Første skanning bliver den 7. november. Ikke noget særligt, kun for at se om alt er som det skal være.

Sidste forsøg, så håber VIRKELIG at det lykkes, ellers giver vi op

Jeg synes at det var MEGET nemmere med sprøjten end med næsespray. 

Pøj pøj med det!

Anmeld

25. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Denne gang skal jeg nedreguleres med 1 daglig indsprøjtning i stedet for 4 pust med næsesprayen.

Kan da godt være man bliver træt af alt det stikkeri, men det er trods alt kun en kort periode. Min søster har snart taget 3-4 daglige insulin indsprøjtninger i 30 år, så lige på det punkt skal jeg vist ikke klage

Første skanning bliver den 7. november. Ikke noget særligt, kun for at se om alt er som det skal være.

Årh smukke. Jeg håber det lykkes. Jeg krydser virkelig alt hvad jeg kan..

Stikkeriet skal du nok klare. Du er en sej kvinde!

Hepper helt vildt på jer!!

Anmeld

25. oktober 2012

Nessie

modesty skriver:

Jeg synes at det var MEGET nemmere med sprøjten end med næsespray. 

Pøj pøj med det!

Aaaahhh, positiv erfaring
Tænker også at det må være MEGET nemmere, kunne jo nærmest gå i panik, hvis man ikke lige huskede at få næsesprayen med, men nu er det da kun 1 gang man skal huske på det

Anmeld

25. oktober 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Årh smukke. Jeg håber det lykkes. Jeg krydser virkelig alt hvad jeg kan..

Stikkeriet skal du nok klare. Du er en sej kvinde!

Hepper helt vildt på jer!!

Tak
Den smule stikkeri er ingenting i forhold til hvad vi ellers har været igennem.

3. gang er lykkens gang, så det SKAL jo lykkes igen

Anmeld

25. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Tak
Den smule stikkeri er ingenting i forhold til hvad vi ellers har været igennem.

3. gang er lykkens gang, så det SKAL jo lykkes igen

Nej, lige præcis!!!

Og ja, det er nemlig, lige det, det er!

Anmeld

25. oktober 2012

modesty

Nessie skriver:

Aaaahhh, positiv erfaring
Tænker også at det må være MEGET nemmere, kunne jo nærmest gå i panik, hvis man ikke lige huskede at få næsesprayen med, men nu er det da kun 1 gang man skal huske på det

De fleste bliver lidt skræmt ved tanken om en sprøjte og vælger den "nemme" løsning, men det er altså meget nemmere kun at skulle gøre det én gang om dagen end tre. Og det gør ikke ondt.

Anmeld

25. oktober 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Åhh hvor er det godt, at l kan melde jer nu!

Jeg er spændt på hvordan du reagerer på nedreguleringen med sprøjter, for jeg tænker også at det er at foretrække! Jeg var ved at blive idiot af at skulle op om natten for at tage næsespray! Gjorde det næsten i søvne til sidst og vågnede helt panisk, fordi jeg var nervøs for, om jeg havde husket det

Jeg alt hvad jeg kan for, at l bare lige gør det efter samme "opskrift" som sidst

Anmeld

26. oktober 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Åhh hvor er det godt, at l kan melde jer nu!

Jeg er spændt på hvordan du reagerer på nedreguleringen med sprøjter, for jeg tænker også at det er at foretrække! Jeg var ved at blive idiot af at skulle op om natten for at tage næsespray! Gjorde det næsten i søvne til sidst og vågnede helt panisk, fordi jeg var nervøs for, om jeg havde husket det

Jeg alt hvad jeg kan for, at l bare lige gør det efter samme "opskrift" som sidst

Ja, vi må se om der er andre bivirkninger ved sprøjten, men regner nu ikke med at det bliver noget særligt

Det bliver rart at komme i gang igen, så føler vi da at der virkelig bliver prøvet.
"hjemme-opskriften" duer jo åbenbart slet ikke

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Ja, vi må se om der er andre bivirkninger ved sprøjten, men regner nu ikke med at det bliver noget særligt

Det bliver rart at komme i gang igen, så føler vi da at der virkelig bliver prøvet.
"hjemme-opskriften" duer jo åbenbart slet ikke

Ja jeg er så spændt på at følge dig og høre hvad du siger til sprøjterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.