Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: Vi er meldt klar på klinikken igen. Denne gang skal jeg nedreguleres med 1 daglig indsprøjtning i stedet for 4 pust med næsesprayen. Kan da godt være man bliver træt af alt det stikkeri, men det er trods alt kun en kort periode. Min søster har snart taget 3-4 daglige insulin indsprøjtninger i 30 år, så lige på det punkt skal jeg vist ikke klage Første skanning bliver den 7. november. Ikke noget særligt, kun for at se om alt er som det skal være. Sidste forsøg, så håber VIRKELIG at det lykkes, ellers giver vi op
Vi er meldt klar på klinikken igen.
Denne gang skal jeg nedreguleres med 1 daglig indsprøjtning i stedet for 4 pust med næsesprayen.
Kan da godt være man bliver træt af alt det stikkeri, men det er trods alt kun en kort periode. Min søster har snart taget 3-4 daglige insulin indsprøjtninger i 30 år, så lige på det punkt skal jeg vist ikke klage
Første skanning bliver den 7. november. Ikke noget særligt, kun for at se om alt er som det skal være.
Sidste forsøg, så håber VIRKELIG at det lykkes, ellers giver vi op
Håber virkelig også at alt går godt
Og det kan godt være at jeg er mærkelig, men jeg ville faktisk foretrække 1 stik frem for 4xnæsepust - nøj jeg synes den spray var klam og smagte grimt - var ved at kaste op hver gang jeg skulle puste
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Jo, det har det været alle 6 gange. I starten vidste jeg slet ikke at der var noget der hed kort og lang protokol, og var rimelig forvirret over alle de udtryk, men man bliver hurtigt helt prof Krydser for os begge
Jo, det har det været alle 6 gange. I starten vidste jeg slet ikke at der var noget der hed kort og lang protokol, og var rimelig forvirret over alle de udtryk, men man bliver hurtigt helt prof
Krydser for os begge
Wimmie skriver: Håber virkelig også at alt går godt Og det kan godt være at jeg er mærkelig, men jeg ville faktisk foretrække 1 stik frem for 4xnæsepust - nøj jeg synes den spray var klam og smagte grimt - var ved at kaste op hver gang jeg skulle puste
Tak
Jeg skulle nu heller ikke bruge ret meget betænkningstid
Men med sprayen vidste man da så, at når man fik den grimme smag, så havde man fået den rette mængde
Men synes nu at det bliver rart kun at skulle tænke på det 1 gang om dagen
**Ønskebabyen skriver: Ja, man er godt nok noget "grøn" til at starte med Jeg koksede også totalt i alle ordene og udtrykkende, samt hvordan forløbene foregik Men som du selv skriver, så bliver man lynhurtig "prof" i disse situationer.
Ja, man er godt nok noget "grøn" til at starte med Jeg koksede også totalt i alle ordene og udtrykkende, samt hvordan forløbene foregik Men som du selv skriver, så bliver man lynhurtig "prof" i disse situationer.
Jeg var også ligeglad hvad de kaldte det, bare jeg fik en baby men kunne jo godt se, at det var ret praktisk at vide hvad det hele betød
**Ønskebabyen skriver: Jeg er virkelig også ved at være godt træt af den - den smager jo SÅ MEGA dårligt
Jeg er virkelig også ved at være godt træt af den - den smager jo SÅ MEGA dårligt
Ja, kunne de ikke lave den med chokoladesmag?
Nessie skriver: Tak Jeg skulle nu heller ikke bruge ret meget betænkningstid Men med sprayen vidste man da så, at når man fik den grimme smag, så havde man fået den rette mængde Men synes nu at det bliver rart kun at skulle tænke på det 1 gang om dagen
Hehe, jeg vidste at der var en mening med den grimme smag
Men de kunne da godt have lavet en bedre smag....
Nessie skriver: Jeg var også ligeglad hvad de kaldte det, bare jeg fik en baby men kunne jo godt se, at det var ret praktisk at vide hvad det hele betød
Wimmie skriver: Ja, kunne de ikke lave den med chokoladesmag?
Wimmie skriver: Hehe, jeg vidste at der var en mening med den grimme smag Men de kunne da godt have lavet en bedre smag....
Sådan lidt a la jordbær med chokolade? Så skulle man da i hvert fald nok huske at tage den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128