Indsprøjtning i stedet for næsespray

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.763 visninger
38 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

Nessie

Vi er meldt klar på klinikken igen.

Denne gang skal jeg nedreguleres med 1 daglig indsprøjtning i stedet for 4 pust med næsesprayen.

Kan da godt være man bliver træt af alt det stikkeri, men det er trods alt kun en kort periode. Min søster har snart taget 3-4 daglige insulin indsprøjtninger i 30 år, så lige på det punkt skal jeg vist ikke klage

Første skanning bliver den 7. november. Ikke noget særligt, kun for at se om alt er som det skal være.

Sidste forsøg, så håber VIRKELIG at det lykkes, ellers giver vi op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Viventerjer

Nessie skriver:

Denne gang skal jeg nedreguleres med 1 daglig indsprøjtning i stedet for 4 pust med næsesprayen.

Kan da godt være man bliver træt af alt det stikkeri, men det er trods alt kun en kort periode. Min søster har snart taget 3-4 daglige insulin indsprøjtninger i 30 år, så lige på det punkt skal jeg vist ikke klage

Første skanning bliver den 7. november. Ikke noget særligt, kun for at se om alt er som det skal være.

Jeg behandles kun med kort behandling så har aldrig prøvet næsespray og nedregulering gennerelt, men kunne forestille mig det var træls at, skulle sniffe sådan noget stads .. Håber det "rarere" med stikkeriet

Jeg krydser for denne gang er lykkens gang for jeres vedkommende

Anmeld

25. oktober 2012

Nessie

Viventerdig skriver:

Jeg behandles kun med kort behandling så har aldrig prøvet næsespray og nedregulering gennerelt, men kunne forestille mig det var træls at, skulle sniffe sådan noget stads .. Håber det "rarere" med stikkeriet

Jeg krydser for denne gang er lykkens gang for jeres vedkommende

Jeg synes i hvert fald at det er lidt hårdt for næsen med alle de pust.
Jeg har i forvejen tørre slimhinder, så sådan en omgang hormonpust i næsen flere gange om dagen, er ikke så rart.

Synes det er fint at man nu kan nedreguleres med sprøjte, og bliver "sjovt" at prøve noget andet

Tak skal du have

Anmeld

25. oktober 2012

Viventerjer

Nessie skriver:

Jeg synes i hvert fald at det er lidt hårdt for næsen med alle de pust.
Jeg har i forvejen tørre slimhinder, så sådan en omgang hormonpust i næsen flere gange om dagen, er ikke så rart.

Synes det er fint at man nu kan nedreguleres med sprøjte, og bliver "sjovt" at prøve noget andet

Tak skal du have

Ja, så det jo kun godt du går over på sprøjtene mener skiveklinikken nedregulering med suprefact og det med indsprøjtninger.. Jeg hørte først om næsespray herinde.. Men det lyder smart og lidt sjovt man kan få sådan noget på næsespray

Kan jeg godt forstå, nyt forsøg = nye veje

Spændt på en Update

Anmeld

25. oktober 2012

Nessie

Viventerdig skriver:

Ja, så det jo kun godt du går over på sprøjtene mener skiveklinikken nedregulering med suprefact og det med indsprøjtninger.. Jeg hørte først om næsespray herinde.. Men det lyder smart og lidt sjovt man kan få sådan noget på næsespray

Kan jeg godt forstå, nyt forsøg = nye veje

Spændt på en Update

Det var herinde jeg først hørte om indsprøjtningerne, og et par dage efter talte jeg med klinikken, hvor sygeplejersken selv nævnte det 

Ved ikke om det er et nyt produkt, eller bare ikke har været brugt så meget før.

Det har jo som sådan ikke nogen indflydelse, men håber alligevel lidt at en smule forandring kan gøre forskellen

Anmeld

25. oktober 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Hepper på jer

Det er da rart du skal have indsprøjtninger istedet for næsespray, er det ikke? Tænker bare man er lidt mere "fri" når du kun skal huske et tidspunkt pr. dag, istedet for at skal huske næsesprayen 4 gange dagligt

Er det IVF i skal igennem?

Anmeld

25. oktober 2012

Nessie

**Ønskebabyen skriver:

Hepper på jer

Det er da rart du skal have indsprøjtninger istedet for næsespray, er det ikke? Tænker bare man er lidt mere "fri" når du kun skal huske et tidspunkt pr. dag, istedet for at skal huske næsesprayen 4 gange dagligt

Er det IVF i skal igennem?

Tak

Jo, jeg tænkte at det ville være rart for næsen at blive skånet denne gang, og så er det jo selvfølgelig nemmere ikke at skulle rende rundt med næsesprayen altid, men kun skla huske at tage en indsprøjtning 1 gang om dagen.

Vi har fået ICSI hver gang

Anmeld

25. oktober 2012

Viventerjer

Nessie skriver:

Det var herinde jeg først hørte om indsprøjtningerne, og et par dage efter talte jeg med klinikken, hvor sygeplejersken selv nævnte det 

Ved ikke om det er et nyt produkt, eller bare ikke har været brugt så meget før.

Det har jo som sådan ikke nogen indflydelse, men håber alligevel lidt at en smule forandring kan gøre forskellen

Det håber jeg også

Anmeld

25. oktober 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Tak

Jo, jeg tænkte at det ville være rart for næsen at blive skånet denne gang, og så er det jo selvfølgelig nemmere ikke at skulle rende rundt med næsesprayen altid, men kun skla huske at tage en indsprøjtning 1 gang om dagen.

Vi har fået ICSI hver gang

Okay. Vi er også igang med ICSI, vores første forsøg. Så er det lang protokol du er på, ikke?

Jeg håber det lykkedes for os begge to.

Anmeld

25. oktober 2012

Nessie

Okay. Vi er også igang med ICSI, vores første forsøg. Så er det lang protokol du er på, ikke?

Jeg håber det lykkedes for os begge to.

Jo, det har det været alle 6 gange.
I starten vidste jeg slet ikke at der var noget der hed kort og lang protokol, og var rimelig forvirret over alle de udtryk, men man bliver hurtigt helt prof

Krydser for os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.