Hvad ville jeres drømmejob være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2009

louisepigen23

Modefotograf... Jeg er begyndt på uddannelsen men mangler en praktikplads for at komme videre desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

Fam. Madsen

mit drømmejob starter jeg på, på tirsdag , jeg er udd. social og sundhedshjælper og arbejde på et demens afsnit og det er det jeg starter på, her den 2/6..

så på tirsdag går min drøm i opfyldelse..

min anden drøm er og få sosu. assistenten...

Anmeld

29. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Forfatter...men det er ikke ligefrem noget man uddanner sig til jo....

Vi kan altid bruge skribenter her på baby.dk, hvis du og andre skulle have behov for lidt litterær øvelse  

Anmeld

29. maj 2009

Pige2009

Tullen85 skriver:

Tjah min drøm er bare at leve af at tegne... :-) Ville gerne på filmskolen og blive karakteranimator men der bliver kun optaget 4 elever hver andet år... sååhh øv...
Men ellers er tattovør min anden drøm, som så småt er ved at gå i opfyldelse.. . lidt mere øvelse og så er den der, så er det bare shoppen og kunderne der mangler...

Du skal da turde stile højt og tro på, at dine drømme kan gå i opfyldelse, selvom nåleøjet er meget småt. Tro på dig selv, ellers er der ingen andre der gør det...

Held og lykke med drømmene

Anmeld

29. maj 2009

SHERO

linda2009 skriver:

Du skal da turde stile højt og tro på, at dine drømme kan gå i opfyldelse, selvom nåleøjet er meget småt. Tro på dig selv, ellers er der ingen andre der gør det...

Held og lykke med drømmene

Jahh det ved jeg, der er nu også en anden lign. uddannelse i viborg, koster dog penge... bliver nok den jeg stiler efter... :-D Men er nu også meeeget tilfreds som tattovør så kan man snakke med en masse forskellige mennesker, og ikke bare sidde og glo på en skærm

Anmeld

29. maj 2009

Pige2009

Ja, det er jo to vidt forskellige ting, men du skal jo gøre, hvad du finder er bedst for dig selv, og hvad du brænder for synes jeg.

Anmeld

29. maj 2009

Nadi

Fest arrangør med eget firma! Det er min helt store drøm, men jeg ville nu også blive godt tilfreds hvis jeg blev sundhedsplejerske, som jeg drømmer om at læse videre til.

Anmeld

30. maj 2009

ivfmarie

Jeg har simpelthen mit drømmejob!!

Jeg laver børn!

Jeg arbejder på laboratoriet i en fertilitetsklinik, hvor mit arbejde kort sagt består i at skabe liv! Det er sgu da et drømmejob! At få lov til at hjælpe barnløse par med at få deres største ønske til at gå i opfyldelse.
Desuden er selve arbejde enormt spændende, med rig mulighed for at tilegne ny viden - der er jo et område der altid er i udvikling.

IVFMarie, som i In Vitro Fertilisering

Anmeld

30. maj 2009

Pia

ivfmarie skriver:

Jeg har simpelthen mit drømmejob!!

Jeg laver børn!

Jeg arbejder på laboratoriet i en fertilitetsklinik, hvor mit arbejde kort sagt består i at skabe liv! Det er sgu da et drømmejob! At få lov til at hjælpe barnløse par med at få deres største ønske til at gå i opfyldelse.
Desuden er selve arbejde enormt spændende, med rig mulighed for at tilegne ny viden - der er jo et område der altid er i udvikling.

IVFMarie, som i In Vitro Fertilisering

Jeg har altid væet overbevist om at dit navn ivfmarie kom af at du havde fået hjælp til og få børn lige som mig selv
Men kan godt forstå du syntes dit job er fedt..
Det må være fedt og vide at man har hjulpet andre på den måde....

Jeg arbejder som ssh'er... Elsker egentlig mit job,men er kørt lidt sur i det lige inden jeg gik på barsel..
Hvad mit drømmejob er ved jeg egentlig ikke helt..
ved bare at de skal indebærer at jeg arbejde med mennesker , ligesom jeg gør nu..
Måske læse videre til ssa og så komme til og arbejde med unge handicappede...

det må tiden vise hvad jeg beslutter mig for..

Pia..

Anmeld

30. maj 2009

DK

Hardcore mother-f... skilsmisseadvokat!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.