Hvad ville jeres drømmejob være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.546 visninger
43 svar
0 synes godt om
29. maj 2009

Lusi

Mit eget ville være at arbejde i Zoologisk have
Men er jo umuligt at komme derind..

Var så i praktik i 8 klasse, hos en dyrlæge som veteranærsygepleejerske, men han sagde at det brugte man ik rigtig mere og endte så med at blive maler, hvilket jeg også elsker..

Nu er jeg så kontordulle hvilket jeg ALDRIG havde troet at jeg skulle være, men er nu meget sjovt, når det er vores eget firma..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

Fiona78

Mit drømmejob er at passe grise og det er det jeg gør
Men skal sikkert til at kigge mig om efter noget andet da jeg er sygemeldt for anden gang med dårlig ryg pga biluheld og det er lige blevet konstateret at det er kronisk
Det ender nok med noget kontor da det vil være mest skånsomt for min ryg men desværre ikke mit drømmejob

Anmeld

29. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mit drømmejob er at arbejde som psykolog ved kriminalpolitiet (rigtig CSI-agtigt) og hjælpe til med afhøringer og forhør og gerningsmandsprofilering... Hvis ikke jeg kan blive det vil jeg gerne arbejde som psykolog på et ambulatorium, meget gerne retspsykiatrisk, og jeg er så heldig at skulle i praktik netop der efter sommerferien, så der finder jeg ud af om det lever op til mine forestillinger

Anmeld

29. maj 2009

Lusi

Fiona78 skriver:

Mit drømmejob er at passe grise og det er det jeg gør
Men skal sikkert til at kigge mig om efter noget andet da jeg er sygemeldt for anden gang med dårlig ryg pga biluheld og det er lige blevet konstateret at det er kronisk
Det ender nok med noget kontor da det vil være mest skånsomt for min ryg men desværre ikke mit drømmejob

Ååårh er så trist..

Jeg blev også selv sygemeldt fra malerjobbet..
Hoppede ned fra en stige og fik en knæskade, som jeg her snart 4 år efter stadig døjer meget med

Her er kontorjob absolut heller ik lige drømmejobbet, men bliver nødt til at have et job, så jeg ik smadre mit knæ yderligere..
Jeg ville aldrig kunne arbejde på et kontor, men nu når det er mandens og mit eget firma, er det okay..
Vi hygger os, selvom vi har MEGET travlt..

Og vil hellere have min mand skal lære mig alt fra bunden, end en anden skulle..
Min selvtillid er nemlig ikke eksisterende

Anmeld

29. maj 2009

Lusi

Rosa skriver:

Mit drømmejob er at arbejde som psykolog ved kriminalpolitiet (rigtig CSI-agtigt) og hjælpe til med afhøringer og forhør og gerningsmandsprofilering... Hvis ikke jeg kan blive det vil jeg gerne arbejde som psykolog på et ambulatorium, meget gerne retspsykiatrisk, og jeg er så heldig at skulle i praktik netop der efter sommerferien, så der finder jeg ud af om det lever op til mine forestillinger

Lyder også rigtig spændende..

Håber da virkelig for dig at det bliver godt..

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

Forfatter...men det er ikke ligefrem noget man uddanner sig til jo....

Anmeld

29. maj 2009

Lusi

Eva skriver:

Forfatter...men det er ikke ligefrem noget man uddanner sig til jo....

Jamen så må du jo bare igang med pennen 

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

Lykke86 skriver:

Jamen så må du jo bare igang med pennen 

Ja, det er rigtigt-smiler- men man skal jo nok også have noget at sige....ikke?? smiler
Knus..

Anmeld

29. maj 2009

FrKLA

Uhh det må være indretningsarkitekt.
Elsker alt ved at indrette...

Anmeld

29. maj 2009

Lusi

Eva skriver:

Ja, det er rigtigt-smiler- men man skal jo nok også have noget at sige....ikke?? smiler
Knus..

Jo du skal jo have nogle idéer, men ved da ik om det behøver være noget bestemt..
Det er jo meget forskelligt hvad folk kan lide..

Nogle vil jo altid synes en bog er genial, men andre ik kan se meningen med den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.