Hvad ville jeres drømmejob være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
At arbejde med computer og mennesker ... - men hey det er jo det jeg laver!!...

- HVIS jeg skal lave noget andet, så skal jeg være selvstændig. Til mit firma har jeg mange mange idéer... Men min ultimative plan er at leve af mine egne projekter... Men indtil da, er drømmejobbet, det jeg laver nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

Miamaja

hmmm... jeg ville gerne vaere mange ting. laege - det der med at helbrede folk det maa vaere et kick og tilfredsstillende! desuden kunne jeg godt taenke mig angelina jolie's profession som stjerne skuespiller og good will ambassador

Anmeld

29. maj 2009

Miamaja

Rosa skriver:

Mit drømmejob er at arbejde som psykolog ved kriminalpolitiet (rigtig CSI-agtigt) og hjælpe til med afhøringer og forhør og gerningsmandsprofilering... Hvis ikke jeg kan blive det vil jeg gerne arbejde som psykolog på et ambulatorium, meget gerne retspsykiatrisk, og jeg er så heldig at skulle i praktik netop der efter sommerferien, så der finder jeg ud af om det lever op til mine forestillinger

uha Ja, det er ogsaa lige noget jeg finder spaendende

Anmeld

29. maj 2009

little-star

tror egentlig jeg har det nu - er sygeplejerske og ved virkelig ikke hvad jeg sku være, hvis jeg ikke var det. der er en del uddannelser jeg godt ku tænke mig at tage, men ingen af dem som jg har lyst til at arbejde med bagefter.

nu ska jeg lige samle mig en masse erfaring de næste mange år og så måske en dag læse videre til sundhedsplejerske.

Anmeld

29. maj 2009

Findusinde

Som mit liv ser ud nu, glæder jeg mig vildt til at læse videre som social og sundhedsassistent.. Og vil super gerne ind og arbejde for psykriatrien..

Anmeld

29. maj 2009

..

Veterinærsygeplejerske.. I dag arbejder jeg i Nordea og er super glad for det men det andet har altid været mit store ønske..

Anmeld

29. maj 2009

Pige2009

Kommunikations- eller marketingchef, og det mål tror jeg nok jeg vil nå. Ellers som Eva - forfatter.

Anmeld

29. maj 2009

fam.4xc

Jamen rent faktisk synes jeg at jeg har det! Eller med lidt mere midler ku det nemt blive det

Jeg arbejder 30 timer på et plejecenter med 13 levebo boligere til alm. plejehjemsindstillet beboere, 6 levebo boliger til demente og 6 levebo boligere til akut aflastning af demente borgere der ellers bor hjemme, de kan være hos os i 4 uger hvis ægtefællen feks skal indlægges eller blot har brug for frirum til at lade op i.... Altså et meget alsidigt job. og ik 2 dage er ens hvilke passer mig og mit humør og tempo helt fint. At jeg så arbejder 30 timer er endnu et plus for mig da jeg på den måde både synes jeg får noget ud i livet på arbejds marked men så sandelig også stadig har tid til mand og børn og hjem

MEN hvis jeg SKULLE ændre på noget for at gøre det super godt så måtte det væe flere penge til flere ressourcer så man får mere af den fede tid til fordybelse fagligt og personligt beboer og personale igennem....

Anmeld

29. maj 2009

Findusinde

fam.4xc skriver:

Jamen rent faktisk synes jeg at jeg har det! Eller med lidt mere midler ku det nemt blive det

Jeg arbejder 30 timer på et plejecenter med 13 levebo boligere til alm. plejehjemsindstillet beboere, 6 levebo boliger til demente og 6 levebo boligere til akut aflastning af demente borgere der ellers bor hjemme, de kan være hos os i 4 uger hvis ægtefællen feks skal indlægges eller blot har brug for frirum til at lade op i.... Altså et meget alsidigt job. og ik 2 dage er ens hvilke passer mig og mit humør og tempo helt fint. At jeg så arbejder 30 timer er endnu et plus for mig da jeg på den måde både synes jeg får noget ud i livet på arbejds marked men så sandelig også stadig har tid til mand og børn og hjem

MEN hvis jeg SKULLE ændre på noget for at gøre det super godt så måtte det væe flere penge til flere ressourcer så man får mere af den fede tid til fordybelse fagligt og personligt beboer og personale igennem....

Ihhhh, hvor lyder det bare SUPER spændende!

Anmeld

29. maj 2009

SHERO

Tjah min drøm er bare at leve af at tegne... :-) Ville gerne på filmskolen og blive karakteranimator men der bliver kun optaget 4 elever hver andet år... sååhh øv...
Men ellers er tattovør min anden drøm, som så småt er ved at gå i opfyldelse.. . lidt mere øvelse og så er den der, så er det bare shoppen og kunderne der mangler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.