Æblemos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

Pige2009

tarkoflen skriver:

Åhh nej nu fik jeg lyst til det igen

Hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

tarkoflen

Baagøe skriver:

Hi hi

Du vil vist have mig til at gå i køleskabet og spise rå mængder hjemmelavet æblemarmelade og lege det er æblegrød hva nu havde jeg lige glemt det igen... Meen denne gang har jeg indkøbt markroner og jeg er alene hjemme, så jeg må gerne! Det er baby der vil have det

Anmeld

30. oktober 2012

Pige2009

tarkoflen skriver:

Du vil vist have mig til at gå i køleskabet og spise rå mængder hjemmelavet æblemarmelade og lege det er æblegrød hva nu havde jeg lige glemt det igen... Meen denne gang har jeg indkøbt markroner og jeg er alene hjemme, så jeg må gerne! Det er baby der vil have det

Hvor er du fej! Jeg har ingen makroner her - kun æblemos!

Anmeld

30. oktober 2012

tarkoflen

Baagøe skriver:

Hvor er du fej! Jeg har ingen makroner her - kun æblemos!

Så må du "nøjes" med æblegrød

Anmeld

2. november 2012

Pige2009

tarkoflen skriver:

Så må du "nøjes" med æblegrød

Imorgen kommer min veninde og hendes dattesafor at uhygge med Laura og jeg, så vi skal have gammeldaws æblekage!

Anmeld

2. november 2012

tarkoflen

Baagøe skriver:

Imorgen kommer min veninde og hendes dattesafor at uhygge med Laura og jeg, så vi skal have gammeldaws æblekage!

Jubiii lækkert! Har faktisk lige købt æbler, så måske rå æblekage bliver desserten til vores pulled pork i morgen

Anmeld

3. november 2012

Pige2009

tarkoflen skriver:

Jubiii lækkert! Har faktisk lige købt æbler, så måske rå æblekage bliver desserten til vores pulled pork i morgen

Nice Hvad er pulled pork?

Anmeld

3. november 2012

tarkoflen

Baagøe skriver:

Nice Hvad er pulled pork?

Åhh det er en nakkefilet der i dagens anledening forsøges lavet i en trykkoger, men normalt laves den i ovnen og så står den ved lav varme i 10 timer... Og så er det lige til at trække fra hinanden med to gafler muuuums

Anmeld

7. november 2012

Pige2009

tarkoflen skriver:

Åhh det er en nakkefilet der i dagens anledening forsøges lavet i en trykkoger, men normalt laves den i ovnen og så står den ved lav varme i 10 timer... Og så er det lige til at trække fra hinanden med to gafler muuuums

En trykkoger?

Anmeld

7. november 2012

tarkoflen

Baagøe skriver:

En trykkoger?

Jep vi har lige købt sådan en og den er intet mindre end fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.