Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Tak for dit svar Aflæste resultatet efter 2 min, og det har ikke ændret sig siden. Træls din venindes test ikke var god nok Jeg får klart udslag på nogle High sensitive tests også, altså ikke knald positive, men kan sagtens se en streg, så synes det er lidt underligt, hvis jeg kan få farve i stregerne på flere forskellige tests, og de så alle skulle vise forkert. Men der er ikke andet for end at vente der er jo også stor risiko for bio.
Tak for dit svar Aflæste resultatet efter 2 min, og det har ikke ændret sig siden. Træls din venindes test ikke var god nok Jeg får klart udslag på nogle High sensitive tests også, altså ikke knald positive, men kan sagtens se en streg, så synes det er lidt underligt, hvis jeg kan få farve i stregerne på flere forskellige tests, og de så alle skulle vise forkert. Men der er ikke andet for end at vente der er jo også stor risiko for bio.
Hov billedet vil ikke med :/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Britt88 skriver: Det er jo det.. Håber på en positiv Update om nogle dage - det skal siges at min test 4+0 var MEGET tydelig (se billede) - så jeg ville nok godt kunne have fået en positiv test før tid men valgte at vente
Det er jo det.. Håber på en positiv Update om nogle dage - det skal siges at min test 4+0 var MEGET tydelig (se billede) - så jeg ville nok godt kunne have fået en positiv test før tid men valgte at vente
Muhmi skriver: Så må du i hvert fald gerne få et par solstråle historier med på vejen fra mig af... Jeg har mistet to gange, men er hver gang blevet gravid måneden efter og har en dejlig dreng på 1½ og en dejlig dreng mere i mavsen på snart 25 uger, så det kan sagtens lade sig gøre at man bliver hurtigt gravid... Det tager bare lige lidt tid at vænne sig til det alt hvad jeg kan
Så må du i hvert fald gerne få et par solstråle historier med på vejen fra mig af...
Jeg har mistet to gange, men er hver gang blevet gravid måneden efter og har en dejlig dreng på 1½ og en dejlig dreng mere i mavsen på snart 25 uger, så det kan sagtens lade sig gøre at man bliver hurtigt gravid... Det tager bare lige lidt tid at vænne sig til det
alt hvad jeg kan
Chancen skriver: Ja Jeg krydser i hvertfald!
Ja Jeg krydser i hvertfald!
Anonym skriver: Hvor dejligt! Se det er noget man kan bruge til noget sådan et par solstrålehistorier! Jeg håber på det er vores tur nu! Har i forløbet også gennemgået en GUL, og så den SA i sidste måned, så håber på at 3. gang er lykkens gang men tør næsten heller ikke have nogle forventninger, må bare tage det som det kommer!
Hvor dejligt! Se det er noget man kan bruge til noget sådan et par solstrålehistorier! Jeg håber på det er vores tur nu! Har i forløbet også gennemgået en GUL, og så den SA i sidste måned, så håber på at 3. gang er lykkens gang men tør næsten heller ikke have nogle forventninger, må bare tage det som det kommer!
Kender fuldstændig dine bekymringer, men ja, slap af, nyd det og prøv at tænke at det nok skal gå, for selvfølgelig gør det det... Det er bare lige hjernen man skal overbevise
Muhmi skriver: Kender fuldstændig dine bekymringer, men ja, slap af, nyd det og prøv at tænke at det nok skal gå, for selvfølgelig gør det det... Det er bare lige hjernen man skal overbevise
Anonym skriver: Jeg prøver så må jeg se, hvordan det går
Jeg prøver så må jeg se, hvordan det går
Anonym skriver:Ja, det er ikke til at få taget et ordentligt billede overhovedet Jeg synes bare det er lidt mærkeligt, da jeg for en måned siden havde en SA, og der kunne jeg ikke teste positiv før 4+1, men det kan jeg nok ikke bruge til noget, det kan vel godt være forskelligt fra gang til gang. Vi ønsker det meget! Vi har forsøgt i 13 måneder nu
ekebiv skriver: Har du testet negativt siden din SA? Eller fået taget blodprøve? Ellers kan det jo være hcg fra den du fanger, jeg kunne teste positiv 2 måneder efter min MA..
Har du testet negativt siden din SA? Eller fået taget blodprøve? Ellers kan det jo være hcg fra den du fanger, jeg kunne teste positiv 2 måneder efter min MA..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128