Er denne g-test positiv eller negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.792 visninger
50 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg oprettede igår et indlæg, om hvorvidt det var muligt at få en postiv g-test allerede 3+2.

Jeg tog to nye teste i morges. Én som var high sensitive, ligesom den jeg tog igår, og en helt almindelig stavtest. Den der var high sensitive, var den en fejl i testfeltet, der var et stort hak lige der, hvor teststregen skulle være, men alligevel var der klart farve i. I stavtesten kan jeg tydeligt se en ekstra streg, men ved ikke om det blot er en skyggestreg. Den er meget svær at fange på billeder, men har forsøgt. Synes bare slet ikke det er sådan, den ser ud i virkeligheden. Jeg ville kun være 3+3 idag.

Men hvad siger I? er den positiv eller negativ?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

B&J

jeg kan se en skygge streg men vent nogle dage og evt se om den bliver mere tydlig

jeg håber da hvis i ønsker jer det

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg kan se en skygge streg men vent nogle dage og evt se om den bliver mere tydlig

jeg håber da hvis i ønsker jer det

Tak for dit svar Håber den bliver mere tydelig om et par dage

Vi ønsker det brændende, og har nu forsøgt i 13 måneder!

Anmeld

24. oktober 2012

B&J

Anonym skriver:

Tak for dit svar Håber den bliver mere tydelig om et par dage

Vi ønsker det brændende, og har nu forsøgt i 13 måneder!

jamen så håber jeg godt nok den lille streg bliver mere synlig det kunne jo være vidunderligt for jer

Anmeld

24. oktober 2012

Zelinasmor

Jeg kan desværre ikke se 2 streger selvom jeg har prøvet at vippe min skærm osv.

Men håber den er der! 

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen så håber jeg godt nok den lille streg bliver mere synlig det kunne jo være vidunderligt for jer

Ja, det kunne det nemlig. Det ville være så fantastisk!

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Jeg kan desværre ikke se 2 streger selvom jeg har prøvet at vippe min skærm osv.

Men håber den er der! 

Okay, tak for dit svar

Det er også ret irriterende, at jeg ikke kan få taget et billede der ser ud som den gør i virkeligheden. Men måske er det også bare mig

Tak for de !

Anmeld

24. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg oprettede igår et indlæg, om hvorvidt det var muligt at få en postiv g-test allerede 3+2.

Jeg tog to nye teste i morges. Én som var high sensitive, ligesom den jeg tog igår, og en helt almindelig stavtest. Den der var high sensitive, var den en fejl i testfeltet, der var et stort hak lige der, hvor teststregen skulle være, men alligevel var der klart farve i. I stavtesten kan jeg tydeligt se en ekstra streg, men ved ikke om det blot er en skyggestreg. Den er meget svær at fange på billeder, men har forsøgt. Synes bare slet ikke det er sådan, den ser ud i virkeligheden. Jeg ville kun være 3+3 idag.

jeg kan desværre kun se 1 streg.

men prøv igen om et par dage

Anmeld

24. oktober 2012

VNB

Anonym skriver:

Hej piger.

jeg kan godt se 2 streger, men jeg synes den er meget utydelig.. 

Håber at du kan lave en knald positiv test om nogle dage 

et forsigtigt tillykke herfra 

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg kan desværre kun se 1 streg.

men prøv igen om et par dage

Okay, tak for dit svar jeg venter et par dage og ser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.