Er denne g-test positiv eller negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

VNB skriver:

jeg kan godt se 2 streger, men jeg synes den er meget utydelig.. 

Håber at du kan lave en knald positiv test om nogle dage 

et forsigtigt tillykke herfra 

Tak for dit svar håber den er der!

Det ville vel også være mærkeligt, hvis den var meget tydelig, når jeg kun ville være 3+3 i dag. Så håber den bliver mere positiv om et par dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg oprettede igår et indlæg, om hvorvidt det var muligt at få en postiv g-test allerede 3+2.

Jeg tog to nye teste i morges. Én som var high sensitive, ligesom den jeg tog igår, og en helt almindelig stavtest. Den der var high sensitive, var den en fejl i testfeltet, der var et stort hak lige der, hvor teststregen skulle være, men alligevel var der klart farve i. I stavtesten kan jeg tydeligt se en ekstra streg, men ved ikke om det blot er en skyggestreg. Den er meget svær at fange på billeder, men har forsøgt. Synes bare slet ikke det er sådan, den ser ud i virkeligheden. Jeg ville kun være 3+3 idag.

Men hvad siger I? er den positiv eller negativ?

1 streg - negativ :-)

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Anette&Sophia skriver:

1 streg - negativ :-)

Tak for svar

Anmeld

24. oktober 2012

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Tak for svar

Så lidt :-) Kan se du helst gerne ville have to streger, men jeg kan virkelig kun se en, og ingen snært af en nr to streg.  
Er du gået over mens? 

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Anette&Sophia skriver:

Så lidt :-) Kan se du helst gerne ville have to streger, men jeg kan virkelig kun se en, og ingen snært af en nr to streg.  
Er du gået over mens? 

Ja, vil meget gerne have de to streger billederne er også vildt dårlige, for i virkeligheden er der ingen tvivl om at der er en streg. Fik lige min veninde til at se på den, og hun kunne se den med det samme. Kan også se den i strækt arm

Nej jeg er ikke gået over. Ville kun være 3+3 i dag. Og forventer mens på søndag. Havde bare så mange symptomer, derfor jeg tog en test

Anmeld

24. oktober 2012

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Ja, vil meget gerne have de to streger billederne er også vildt dårlige, for i virkeligheden er der ingen tvivl om at der er en streg. Fik lige min veninde til at se på den, og hun kunne se den med det samme. Kan også se den i strækt arm

Nej jeg er ikke gået over. Ville kun være 3+3 i dag. Og forventer mens på søndag. Havde bare så mange symptomer, derfor jeg tog en test

ja okay :-) 
tror jeg skal prøve at lede efter mine briller haha
- vil vente med at teste på mandag hvis jeg var dig :-)
og ikke for at se ned på dig eller noget i den dur, siger det med et smil, men hvis man virkelig brænder for en lille spire, og man føler en ting anderledes, så kan man nemt "danne" symptomer. hvis du forstår? - bare sådan så du ikke går rundt og bliver idiot

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Anette&Sophia skriver:

ja okay :-) 
tror jeg skal prøve at lede efter mine briller haha
- vil vente med at teste på mandag hvis jeg var dig :-)
og ikke for at se ned på dig eller noget i den dur, siger det med et smil, men hvis man virkelig brænder for en lille spire, og man føler en ting anderledes, så kan man nemt "danne" symptomer. hvis du forstår? - bare sådan så du ikke går rundt og bliver idiot

Ja, jeg ved også godt at der er risiko for bio, når jeg tester så tidligt.
Jeg kender alt til snyde symptomerne vi har prøvet i 13 måneder, og har haft mange symptomer flere gange, men denne gang var det bare anderledes har haft en SA for en måned siden, så havde en idé om der var noget igen, da nogle af de symptomer var der igen nu. Jeg må se hvor meget tålmodighed jeg har

Anmeld

24. oktober 2012

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Ja, jeg ved også godt at der er risiko for bio, når jeg tester så tidligt.
Jeg kender alt til snyde symptomerne vi har prøvet i 13 måneder, og har haft mange symptomer flere gange, men denne gang var det bare anderledes har haft en SA for en måned siden, så havde en idé om der var noget igen, da nogle af de symptomer var der igen nu. Jeg må se hvor meget tålmodighed jeg har

Korrekt :-) 
og så prøv at dyrk sex uden at " tænke på baby" - jeg plejer at sige at ting ikke sker for desprate mennesker. min fars kone og hendes eks-mand prøvede i syv år, før hun blev gravid med min bonus lillebror, hun blev først gravid den dag hun blev "ligeglad" med om hun fik en til eller hvordan. 
Det er jo lidt det samme som hvis man gerne vil tabe sig. Hvis man går og siger "eeeeeej - forhelved, det går bare for langsomt" osv, så er der længere vej til mål, for så køre man det surt for sig selv,
selv det ikke er surt at lave en baby HAHA 

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Anette&Sophia skriver:

Korrekt :-) 
og så prøv at dyrk sex uden at " tænke på baby" - jeg plejer at sige at ting ikke sker for desprate mennesker. min fars kone og hendes eks-mand prøvede i syv år, før hun blev gravid med min bonus lillebror, hun blev først gravid den dag hun blev "ligeglad" med om hun fik en til eller hvordan. 
Det er jo lidt det samme som hvis man gerne vil tabe sig. Hvis man går og siger "eeeeeej - forhelved, det går bare for langsomt" osv, så er der længere vej til mål, for så køre man det surt for sig selv,
selv det ikke er surt at lave en baby HAHA 

Det tror jeg også er meget rigtigt

Vi har overhovedet heller ikke tænkt på PB denne måned, fordi jeg lige har haft en SA. Så tænkte at der ville gå laaaaang tid inden der skete noget men nu må vi se om den er der

Anmeld

24. oktober 2012

Camilla30

Jeg kan ikke se nogen streg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.