Anonym skriver:
Hej piger.
Dette indlæg kommer fordi jeg lige nu har det stramt. Min veninde og jeg mødte hinanden da vi var på barsel samtidig og vi blev hurtig tætte veninder som sås TIT. Nogen gange flere dage om ugen. Nu er hun begyndt på arbejdet efter barsel er slut og nu har huN slet ik tid mere. Hun har sagt at hun foretrækker at være derhjemme når hun har fri/weekend fordi hun ser sine børn så lidt i hverdagene.
Self forstår jeg godt at hun vægter sine børn højest, det gør jeg da bsolut også selv. Men syns jo også det er vigtigt at have et 'liv' udover arbejde og familie. Syns det er vigtigt at se sine venner osv.
Nu ved jeg så ik om jeg ska regne med at jeg ik ser hende særlig tit mere (måske næsten aldrig) når hun kun vil være derhjemme :-(
Græder ved tanken om at min bedste veninde måske ik har lyst til at sætte tid af til mig mere :-(
Hva med jer? Ser I ik jeres veninder selvom I har arbejdet, mand og børn????
Knus en Som ik syns man vælger sine børn fra fordi man vælger veninder til en gang hver måned el hver anden måned 
Nu hører jeg til dem, der ved mine venner er der, men jeg har ikke behov for at se dem. Vi skriver sammen på FB og snakker i telefon, evt. mailer.
Rigtige venskaber kan nemlig holde til års adskillelse, og stadig være lige fast forandrede, så når man endelig ses, så er det som i går man sås sidst.
Og så det, at man har den sikre forvisning om, at vælter verden virkeligt, så vil man gå gennem ild og vand for at hjælpe hinanden.
Det er nemlig rigtigt venskab. 
Det er helt normalt, at når hverdagen rykker ind på en, så er der ikke ret meget tid og overskud til at holde "ses-kontakten" ved lige, men man kan jo fx aftale at man ses fast en dag om måneden. Det kan jo være den 3. lørdag eller 2. fredag eller hvad man nu kan afsætte i fællesskab.
Det er en god måde at bevare sin "ses-kontakt" på.
Men jeg synes da du skal tørre dine øjne, og glæde dig over, at hun er der, for er jeres venskab virkeligt fast forankret, så vil hun også være der for dig, den dag du virkeligt har brug for hjælp, ellers så er det nok bedst, det glider ud.

Kærligst
Sussie