phew, det kunne have været min veninde der skrev det indlæg!
Jeg er en røv - mod alle mine veninder, og jeg ved det godt, og jeg tror også at de ved, at jeg ved det 
Forskellen på mig og hende du beskriver er bare, at jeg VÆLGER ikke nogen frem for noget, jeg kan bare godt lide at være hjemme, være mig selv, koncentrere mig om mit, og jeg tænker virkelig ikke over hvornår jeg sidste har set den og den og den og den.
Jeg er ikke typen der kommer dumpende forbi, eller ringer og siger hej hej...
og det er ikke fordi jeg ikke elsker mine veninder - for det gør jeg, hvad skulle jeg gøre uden dem 
og de VED også, at hvis de har behov for mig - så står jeg der med det samme med ALT hvad jeg har at give dem!
Jeg er bare ikke "bygget" sådan, hele mit liv er jeg blevet mobbet og ikke haft nogen tæt på mig, når man så prøver det i et voksenliv, så er man "skadet".
Da jeg havde barsel, havde jeg 2 veninder, og brugte MEGET tid på den ene, og efter vores barsel er slut, har hun haft svært ved at vi ikke så hinanden flere gange om ugen - og kan godt forstå hende.
Men det er bare så svært når det hele skal hænge sammen.
For under barsel har man sig selv og sin baby.
Når hverdagen kommer er det bare et run uden lige...
Min pointe med alt det her er:
En rigtig veninde er den som er der - når der er behov for det, og som gerne tager sig tid til at vente til når der er tid.
En rigtig veninde elsker dig uanset hvad.
En rigtig veninde tænker på sine veninder selvom hun måske ikke har tid til at besøge dem, eller ringer til dem eller har tid til at være sammen med dem.
og så husk - vi har alle forskellige behov - accepter hinanden for den man er, så kommer man længst.
og lige et stort knus fra mig 
For forstår dig, for det gør så ondt når min veninde ringer til mig "er du sur på mig, har jeg gjort noget galt, det er bare så længe siden.........."
Så forstår dig!
Anmeld