Ser du dine veninder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

B&J

det er virkelig super hårdt at holde sit arbejde og veninder men også sin familie....

for efter en hel uge på arbejde det eneste jeg også ønsker er at nye min familie men prøver virkelig at kæmpe min veninde ind men det er jo møg hammer svært... også fordi man bare har lyst til at slappe af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Sesse89

Selvom jeg går hjemme ser jeg ikke dem jeg snakker med ret tit. 

Desværre har jeg ingen tætte veninder selvom jeg ville ønske jeg havde det.

Anmeld

24. oktober 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hej piger.

Dette indlæg kommer fordi jeg lige nu har det stramt. Min veninde og jeg mødte hinanden da vi var på barsel samtidig og vi blev hurtig tætte veninder som sås TIT.  Nogen gange flere dage om ugen. Nu er hun begyndt på arbejdet efter barsel er slut og nu har huN slet ik tid mere. Hun har sagt at hun foretrækker at være derhjemme når hun har fri/weekend fordi hun ser sine børn så lidt i hverdagene.

Self forstår jeg godt at hun vægter sine børn højest, det gør jeg da bsolut også selv. Men syns jo også det er vigtigt at have et 'liv' udover arbejde og familie. Syns det er vigtigt at se sine venner osv.

Nu ved jeg så ik om jeg ska regne med at jeg ik ser hende særlig tit mere (måske næsten aldrig) når hun kun vil være derhjemme :-( 

Græder ved tanken om at min bedste veninde måske ik har lyst til at sætte tid af til mig mere :-(

Hva med jer? Ser I ik jeres veninder selvom I har arbejdet, mand og børn????

Knus en Som ik syns man vælger sine børn fra fordi man vælger veninder til en gang hver måned el hver anden måned

i ferier ser jeg veninderne rigtig tit, men i hverdagene der serj eg dem næsten aldrig, synes det er SÅ svært at finde en dag hvor vi kan uden vi skal gå tidligt eller først kkan komme op af eftermiddagen..

Så nej jeg ser ikke mine veninder ret meget, men vi holder kontakt på anden måde, og selvfølgelig er vi der altid for hinanden hvis der er brug for det..

Anmeld

24. oktober 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej piger.

Dette indlæg kommer fordi jeg lige nu har det stramt. Min veninde og jeg mødte hinanden da vi var på barsel samtidig og vi blev hurtig tætte veninder som sås TIT.  Nogen gange flere dage om ugen. Nu er hun begyndt på arbejdet efter barsel er slut og nu har huN slet ik tid mere. Hun har sagt at hun foretrækker at være derhjemme når hun har fri/weekend fordi hun ser sine børn så lidt i hverdagene.

Self forstår jeg godt at hun vægter sine børn højest, det gør jeg da bsolut også selv. Men syns jo også det er vigtigt at have et 'liv' udover arbejde og familie. Syns det er vigtigt at se sine venner osv.

Nu ved jeg så ik om jeg ska regne med at jeg ik ser hende særlig tit mere (måske næsten aldrig) når hun kun vil være derhjemme :-( 

Græder ved tanken om at min bedste veninde måske ik har lyst til at sætte tid af til mig mere :-(

Knus en Som ik syns man vælger sine børn fra fordi man vælger veninder til en gang hver måned el hver anden måned

Jeg har slet heller ikke energi til det hele, og for mig er det vigtigste at mit familieliv fungere, for forholdet til manden skal plejes, så der ikke går for meget far mor og børn i den, og det prioterer jeg MEGA højt.... Jeg er tidligst hjemme kvart over 6 og arbejder hver weekend, så min fritid går hjemme, og på familien

Det kan enlig godt være jeg ikke er en super veninde på det punkt, men jeg har det lidt sådan at mine veninder skal kunne rumme, at vi ændre os, og det er altså ikke som at gå i folkeskole mere.

Her er familien vigtigst, men når så det er sagt, og der er en hyggedag med veninderne er jeg der 100 procent, og de ved også at har de brug for mig så er jeg der....

Anmeld

24. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej piger.

ja jeg ser mine veninder selvom jeg har arbejde, studie og en del graviditetsgener - men langt fra lige så ofte som jeg gerne ville, men det jo en del af det, og jeg regner bestemt ikke med at få mere tid til at se dem når bebs først kommer til verden.

MEN jeg regner da stærkt med de vil være mine veninder stadig, og acceptere at jeg altså bare ikke har tid til at ses 3 gange om ugen som før i tiden

Anmeld

24. oktober 2012

Laulund87

Ja jeg ser mine veninder ret tit

Jeg har to lige nu der er sygemeldt og jeg er på førtidspension, så der er det klart vi kan ses tit. Ellers er det kun dem der skal få det til at passe ind for jeg går jo hjemme, og har langt de fleste dage fri 

Jeg har så nogle stykker der bor langt væk som jeg har fundet via siden her og jeg skal mødes med 2 af dem for første gang næste weekend Fremover må man jo mødes en gang imellem og når der er råd til en længere tur.

Anmeld

24. oktober 2012

modesty

Jeg ser mine veninder en del og har generelt et ret socialt liv (sluttede barsel for 2 mdr. siden). Min dreng bliver puttet kl. 18:45, og så ser jeg folk efterfølgende, måske til et restaurantbesøg eller en biftur. Eller folk kommer herhjem. I weekenden ser jeg også venner - der tager jeg bare min søn med. Hvis der engang imellem er en aftale før han skal puttes, putter far bare.

Det lyder umiddelbart ikke som om I har været veninder i særlig lang tid hvis I mødtes under barslen? Ikke for at være led - og jeg kender jo slet ikke hverken dig eller hende - men kunne det tænkes at venskabet måske betyder lidt mere for dig end for hende? At det for hende måske mere var et "barsels-venskab" - hvis du forstår?

Anmeld

24. oktober 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Hej piger.

kan du ikke tag hjem til hende og snakke og hygge?
Jeg må indrømme jeg ser heller ikke mine veninder ret meget

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg forstår godt din veninde. Hvad med dig selv? - er du ikke også snart færdig med barsel, for så står I vel i samme situation i forhold til at få det hele til at køre med arbejdsliv og familieliv? 

Da mine børn var små, sås jeg og veninderne heller ikke så tit, men vi var jo i samme båd, hængt op med job og børn, så vi havde ikke noget at lade hinanden høre - og hen ad vejen fandt vi tid til hinanden igen. Det kommer efterhånden. 

Jeg har tænkt mig at tage mig tid til veninder. Man ka jo godt holde noget tøsehygge af og til hvor man får set flere af dem På en gang

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg ser mine veninder en del og har generelt et ret socialt liv (sluttede barsel for 2 mdr. siden). Min dreng bliver puttet kl. 18:45, og så ser jeg folk efterfølgende, måske til et restaurantbesøg eller en biftur. Eller folk kommer herhjem. I weekenden ser jeg også venner - der tager jeg bare min søn med. Hvis der engang imellem er en aftale før han skal puttes, putter far bare.

Det lyder umiddelbart ikke som om I har været veninder i særlig lang tid hvis I mødtes under barslen? Ikke for at være led - og jeg kender jo slet ikke hverken dig eller hende - men kunne det tænkes at venskabet måske betyder lidt mere for dig end for hende? At det for hende måske mere var et "barsels-venskab" - hvis du forstår?

Forstår hva du mener og tanken gør mig ked af det. Hun har sagt at jeg er hendes bedste veninde så håber ik det bare var en barsels venskab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.