Så er vi igang igen - mon vi får en tidlig julegave i år??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

I lige måde... Ku være SÅ FEDT hvis vi begge var heldige i første forsøg!! 

JA!!! Det kunne være mega fedt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Elling <3<3

WantingBaby2012 skriver:

Hvor VILDT!!! Stort tillykke!  2xiui i første forsøg det er da meget godt klaret  

Ja. Tror lægen på klinikken bliver ret så overrasket.
Hun havde gjort det klart at det nærmest ikke var muligt at det lykkedes 2 gange i første forsøg.

Anmeld

24. oktober 2012

WantingBaby2012

**Ønskebabyen skriver:

JA!!! Det kunne være mega fedt..

Ved du nu hvornår du skal have taget æg ud? Eller hvor langt tid i forvejen ved man det?

Anmeld

24. oktober 2012

WantingBaby2012

SecretMe skriver:

Ja. Tror lægen på klinikken bliver ret så overrasket.
Hun havde gjort det klart at det nærmest ikke var muligt at det lykkedes 2 gange i første forsøg.

Ja men tror sku ikke rigtig at der er nogle regler i behandlingsverdenen... intet er umuligt 

Min kusine fik for 10 år siden at vide, at det var umuligt for dem at blive gravide naturligt, så de fik deres datter via ivf. Og nu 7 år efter har de lige fået en velskabt pige på naturlig vis. 

Anmeld

24. oktober 2012

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

Ved du nu hvornår du skal have taget æg ud? Eller hvor langt tid i forvejen ved man det?

Nej det ved jeg ikke noget om endnu, udover jeg tror det bliver engang i næste uge. jeg er helt sikkert meget klogere på Fredag når jeg er blevet scannet, og de kan se hvordan jeg reagerer på medicinen.

Anmeld

24. oktober 2012

Elling <3<3

WantingBaby2012 skriver:

Ja men tror sku ikke rigtig at der er nogle regler i behandlingsverdenen... intet er umuligt 

Min kusine fik for 10 år siden at vide, at det var umuligt for dem at blive gravide naturligt, så de fik deres datter via ivf. Og nu 7 år efter har de lige fået en velskabt pige på naturlig vis. 

Ej hvor fantastisk

Anmeld

25. oktober 2012

frk-stoltze

WantingBaby2012 skriver:

Tak søde!! 

Håber alt går godt med din lille familie? 

Tak søde, det går rigtig godt

Anmeld

25. oktober 2012

CHD

Havde ingen bivirkninger af hormonbehandling da vi skulle igennem hele møllen med ICSI, og har nu en sund og dejlig dreng på 2 år. Held og lykke med det hele. Håber I får verdens bedste julegave

Anmeld

25. oktober 2012

Nessie

Held og lykke til jer

Jeg fik ikke rigtig nogen bivirkninger. Fik nogle hedeture af næsesprayen, og tog lidt på i løbet af behandlingerne, men ingen voldsomme hormonelle humørsvingninger eller noget

Fik vores søn i 3. ICSI forsøg

Anmeld

25. oktober 2012

WantingBaby2012

Nessie skriver:

Held og lykke til jer

Jeg fik ikke rigtig nogen bivirkninger. Fik nogle hedeture af næsesprayen, og tog lidt på i løbet af behandlingerne, men ingen voldsomme hormonelle humørsvingninger eller noget

Fik vores søn i 3. ICSI forsøg

Sjovt du nævner hedeture... Her er det lige omvendt! Jeg er en rigtig frossenpind, men det var jeg også før næsesprayen, så det er nok ikke dens skyld 

Håber dog at 1 omgang ICSI er nok for denne gang.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.