Så er vi igang igen - mon vi får en tidlig julegave i år??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.592 visninger
33 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

WantingBaby2012

SÅ er det nu!

Vi er startet op på microinseminering idag og skal tage første pust næsespray i aften. Hvis det her går som planlagt og det lykkes så står vi forhåbentlig med en positiv test omkring d. 3-4 december 

Er spændt på hvordan min krop vil reagere på alle hormonerne  Hvad har I haft af bivirkninger ved behandling ved microinsemination? 

Tror virkelig at det næste stykke tid kommer til at gå i slowmotion!!

Andre der også er igang? Det kunne være hyggeligt at "følges ad" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

SÅ er det nu!

Vi er startet op på microinseminering idag og skal tage første pust næsespray i aften. Hvis det her går som planlagt og det lykkes så står vi forhåbentlig med en positiv test omkring d. 3-4 december 

Er spændt på hvordan min krop vil reagere på alle hormonerne  Hvad har I haft af bivirkninger ved behandling ved microinsemination? 

Det lyder spændende

Vi er igang med ICSI, og jeg er gået igang med Gonal-F indsprøjtningerne Skal scannes på Fredag, og er mega spændt.

Anmeld

23. oktober 2012

Elling <3<3

Uhh hvor spændene

Krydser fingre for en SKØN julegave til jer.

Kan ikke dele nogle erfaringer da vi kun har prøvet IUI

Anmeld

23. oktober 2012

Tullepoder

Har ingen erfaringer på dette område, men ville ikke gå uden at sige held og lykke, og håber julen kommer tidlig for jer i år

herfra

Anmeld

23. oktober 2012

WantingBaby2012

**Ønskebabyen skriver:

Det lyder spændende

Vi er igang med ICSI, og jeg er gået igang med Gonal-F indsprøjtningerne Skal scannes på Fredag, og er mega spændt.

Ja har jo også været inde og følge lidt med på din blog... så ved jeg lidt om hvad jeg har i vente 

Det er bare så spændende!! Krydser fingre for os begge... 

Anmeld

23. oktober 2012

WantingBaby2012

SecretMe skriver:

Uhh hvor spændene

Krydser fingre for en SKØN julegave til jer.

Kan ikke dele nogle erfaringer da vi kun har prøvet IUI

Tusind tak 

Vi har også været igennem en iui som jo desværre var negativ, men der havde jeg slet ingen bivirkninger... Så satser på at jeg heller ikke kommer til at mærke noget denne gang 

Er i også igang med behandling?

Anmeld

23. oktober 2012

WantingBaby2012

Tullepoder skriver:

Har ingen erfaringer på dette område, men ville ikke gå uden at sige held og lykke, og håber julen kommer tidlig for jer i år

herfra

Tusind tak 

Håber alle lykønskningerne kommer os til gode 

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

WantingBaby2012 skriver:

SÅ er det nu!

Jeg alt hvad jeg kan for jer

Jeg havde ingen bivirkninger, så det var skønt! Jeg var på suprecur næsespray og menupur hormonsprøjter... Tror det kommer helt an på ens krop, hvordan man reagerer!

Jeg håber du er lige så heldig som mig

Held og lykke

Anmeld

23. oktober 2012

Elling <3<3

WantingBaby2012 skriver:

Tusind tak 

Vi har også været igennem en iui som jo desværre var negativ, men der havde jeg slet ingen bivirkninger... Så satser på at jeg heller ikke kommer til at mærke noget denne gang 

Er i også igang med behandling?

Krydser fingre for at du heller ikke får nogle bivirkninger denne gang
OG at der er hurtig gevinst.

Ja, vi er igang med 1IUI forsøg i denne omgang.
Vi fik også vores første barn vha. IUI. i første forsøg.

Håber vi er lige så heldige denne gang. Har testdag i morgen, og er ved at gå til af spænding. hehe

Anmeld

23. oktober 2012

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

Ja har jo også været inde og følge lidt med på din blog... så ved jeg lidt om hvad jeg har i vente 

Det er bare så spændende!! Krydser fingre for os begge... 

Dejligt at høre der er nogen der læser den.. og håber den kan hjælpe andre der står i samme situation

Bliver spændende at følge dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.