Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
WantingBaby2012 skriver: SÅ er det nu! Vi er startet op på microinseminering idag og skal tage første pust næsespray i aften. Hvis det her går som planlagt og det lykkes så står vi forhåbentlig med en positiv test omkring d. 3-4 december Er spændt på hvordan min krop vil reagere på alle hormonerne Hvad har I haft af bivirkninger ved behandling ved microinsemination? Tror virkelig at det næste stykke tid kommer til at gå i slowmotion!! Andre der også er igang? Det kunne være hyggeligt at "følges ad"
SÅ er det nu!
Vi er startet op på microinseminering idag og skal tage første pust næsespray i aften. Hvis det her går som planlagt og det lykkes så står vi forhåbentlig med en positiv test omkring d. 3-4 december
Er spændt på hvordan min krop vil reagere på alle hormonerne Hvad har I haft af bivirkninger ved behandling ved microinsemination?
Tror virkelig at det næste stykke tid kommer til at gå i slowmotion!!
Andre der også er igang? Det kunne være hyggeligt at "følges ad"
håber i får en dejlig tidlig julegave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SecretMe skriver: Krydser fingre for at du heller ikke får nogle bivirkninger denne gang OG at der er hurtig gevinst. Ja, vi er igang med 1IUI forsøg i denne omgang. Vi fik også vores første barn vha. IUI. i første forsøg. Håber vi er lige så heldige denne gang. Har testdag i morgen, og er ved at gå til af spænding. hehe
Krydser fingre for at du heller ikke får nogle bivirkninger denne gang OG at der er hurtig gevinst. Ja, vi er igang med 1IUI forsøg i denne omgang. Vi fik også vores første barn vha. IUI. i første forsøg. Håber vi er lige så heldige denne gang. Har testdag i morgen, og er ved at gå til af spænding. hehe
Uh hvor spændende! Krydser fingre for at den er der Du må da lige give en update på testen
Vi var egentlig kun igang med iui som et testforsøg for at finde ud af hvordan min krop reagerede. Så denne gang må der altså gerne være gevinst.
Sender dig lige en masse babyklister, nu skal det bare blive jeres tur søde pøj pøj
WantingBaby2012 skriver: Uh hvor spændende! Krydser fingre for at den er der Du må da lige give en update på testen Vi var egentlig kun igang med iui som et testforsøg for at finde ud af hvordan min krop reagerede. Så denne gang må der altså gerne være gevinst.
SecretMe skriver: Håber SÅ meget den er der for jer. Tør næsten ikke tro på den, men der dukkede en lille svag streg op på testen her til morgen..
Håber SÅ meget den er der for jer. Tør næsten ikke tro på den, men der dukkede en lille svag streg op på testen her til morgen..
Hvor VILDT!!! Stort tillykke! 2xiui i første forsøg det er da meget godt klaret
frk-stoltze skriver: Sender dig lige en masse babyklister, nu skal det bare blive jeres tur søde pøj pøj
Tak søde!!
Håber alt går godt med din lille familie?
fnuggi skriver: håber i får en dejlig tidlig julegave
Tusind tak... Håber det hjælper
**Ønskebabyen skriver: Dejligt at høre der er nogen der læser den.. og håber den kan hjælpe andre der står i samme situationBliver spændende at følge dig..
Dejligt at høre der er nogen der læser den.. og håber den kan hjælpe andre der står i samme situationBliver spændende at følge dig..
I lige måde... Ku være SÅ FEDT hvis vi begge var heldige i første forsøg!!
tarkoflen skriver: Jeg alt hvad jeg kan for jer Jeg havde ingen bivirkninger, så det var skønt! Jeg var på suprecur næsespray og menupur hormonsprøjter... Tror det kommer helt an på ens krop, hvordan man reagerer! Jeg håber du er lige så heldig som mig Held og lykke
Jeg alt hvad jeg kan for jer Jeg havde ingen bivirkninger, så det var skønt! Jeg var på suprecur næsespray og menupur hormonsprøjter... Tror det kommer helt an på ens krop, hvordan man reagerer! Jeg håber du er lige så heldig som mig Held og lykke
Jeg tager synarela næsespray lige nu, startede jo i går aftes... Og i nat da jeg skulle på toilettet fik jeg mega kvalme og var millimeter fra at kaste op... Men om det er næsesprayens skyld eller om det er fordi jeg er meget forkølet og ikke helt på toppen det må guderne jo vide
WantingBaby2012 skriver: Jeg tager synarela næsespray lige nu, startede jo i går aftes... Og i nat da jeg skulle på toilettet fik jeg mega kvalme og var millimeter fra at kaste op... Men om det er næsesprayens skyld eller om det er fordi jeg er meget forkølet og ikke helt på toppen det må guderne jo vide
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128