Mariekiksen skriver:
Tak skal du ha! 
Han har været med mig gennem en del operationer før, så han ved han skal tage tørnen. Strammer vel en del i arret den første tid?
Hvordan med den smertestillende? Får man andet end rygmarvsbedøvelsen??? Og fik du i så fald kvalme af den? Jeg tåler ikke morfin og får derfor noget lign. men bliver stadig ret dårlig og kaster op ihvertfald en dag. Kan intet holde i mig.
Sammenligner lidt og frygter det blir det samme som med de operationer jeg har fået foretaget førhen . Her har jeg som sagt været enormt dårlig og øm i ugevis og ja så har mit energiniveau været lig nul. Sov de første dage væk..
Jamen så ved han jo hvad han går ind til, kan man sige 
Altså, mit ar slog mig faktisk lidt omkuld. For sygeplejersken kiggede på det og der lagde jeg mærke til jeg var sat sammen med hæfteklemmer - fandt det vildt mistænkeligt. Lige da jeg begyndte at røre på mig, føltes det som om jeg var blevet kørt over på tværs, ben var fine, arme var fine og hjerne fungerede, men maven var sat sammen med hæfteklemmer?!
Jeg er generelt ikke bange for smertestillende og tog hvad sygeplejersken synes jeg skulle tage, så jeg lagde ikke som sådan mærke til aret. Men jo, jeg var øm og gik som en gammel dame i de første timer efter.
Jeg havde ingen bivirkninger ved epiduralen, rystede som en sindssyg da baby var ude af mig, men det fik jeg noget mod. Ingen kvalme eller noget - fortæl dem det? Der kan vel ordnes noget for jer der ikke kan tåle morfin?
Du skal ikke tænke på om du sover de næste dage væk, det gør baby højest sandsynligt også. Jae, vi så ikke rigtigt noget til vores dreng de første 3 måneders tid 
Anmeld