Mariekiksen skriver:
Så når jeg 29+0 imorgen og lillepigen trives. 
Er efter mange overvejelser nået frem til jeg ønsker et kejsersnit, da jeg ikke ønsker begive mig ud i en naturlig fødsel med mine hjertefejl. Tanken er for skræmmende og tror virkelig ikk jeg ville ku klare det. Og det til trods for jeg indtil nu har sagt "det skal jeg bare". Lægerne har hele tiden været meget vævende omkring om jeg nu ku føde naturligt, så blir støttet i beslutningen om et KS.
Nu kommer mit spørgsmål så. Jer der har oplevet et planlagt kejsersnit, kan i fortælle om jeres oplevelse? Hvordan foregik det osv.?
Desuden. Det blir på OUH. Nogen med erfaring indenfor hvor mange dage før termin det laves??? Og har man selv lidt at sku ha sagt ift. datoen?
//Louise 
Jeg havde en fin oplevelse, selvom det var en gigantisk portion for mig at indeholde. Selve indgrebet foregik uden de store dramaer, narkoselægen ramte rigtigt første gang. Alt i alt var de vel igang i 10 minutters tid fra jeg var kommet ind til jeg blev kørt ud..
Men forbered din mand/kæreste på at du har ondt den første tid. Det er ikke en smerte der ikke er til at holde ud, men du skal lige vænne dig til det hele. Og pas godt på dit ar, mit er næsten forsvundet 2½ år efter.
Du skal ikke lytte på alle de dårlige historier, dem kan du ikke bruge til noget allligevel. Går det galt så er du det helt rigtige sted, langt størstedelen af PKS går som de skal. Og du bliver mor af det 
Anmeld