Hovsa, jeg skal vist føde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2009

Mikkelmusen

Jeg kender en der først opdagede det meget sent. Det er altså ikke altid umuligt, eller fordi folk fornægter det (muligvis i nogle tilfælde).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

Pia.

Jeg tror altså ikke på det. De spark en baby laver er IKKE noget man ikke lægger mærke til. Maven bevæger sig jo..

Det kan lade sig gøre... jeg har en gammel arbejdskollega der blev farmor fra den ene dag til den anden og de anede IKKE hun var gravid, hendes søns kæreste var gravid og fik pludselig voldsomme mavesmerter - blev indlagt pga. frygt for blindtarmsbetændelse .... 4½ time senere fødte hun en dreng på 2800 g - hun anede intet .... du kan tro jeg var den første til at sige "DET ER LØGN" ind til jeg selv mødte hende (moren selv) og hun fortalte mig hele forløbet - jeg var ved at falde ned af stolen... men historien var sand....

Så jo det kan lade sig gøre... hendes moderkage lå foran og hun var ellers alm. af bygning.

Knus Pia.

Anmeld

29. maj 2009

Lullaby

Det kan lade sig gøre... jeg har en gammel arbejdskollega der blev farmor fra den ene dag til den anden og de anede IKKE hun var gravid, hendes søns kæreste var gravid og fik pludselig voldsomme mavesmerter - blev indlagt pga. frygt for blindtarmsbetændelse .... 4½ time senere fødte hun en dreng på 2800 g - hun anede intet .... du kan tro jeg var den første til at sige " DET ER LØGN" ind til jeg selv mødte hende (moren selv) og hun fortalte mig hele forløbet - jeg var ved at falde ned af stolen... men historien var sand....

Så jo det kan lade sig gøre... hendes moderkage lå foran og hun var ellers alm. af bygning.

Knus Pia.

Jamen jeg tror altså stadig ikke på det. Ens mave vokser også selvom moderkagen er foran...

Anmeld

29. maj 2009

Pia.

Anja Nørreslet skriver:

Jamen jeg tror altså stadig ikke på det. Ens mave vokser også selvom moderkagen er foran...

jamen hun var ikke særlig stor.... hun er en høj pige om det har noget at sige har jeg ikke forstand på... du bestemmer jo helt selv hvad du vil tro - historien er sand og det ved jeg....

Anmeld

29. maj 2009

Lullaby

jamen hun var ikke særlig stor.... hun er en høj pige om det har noget at sige har jeg ikke forstand på... du bestemmer jo helt selv hvad du vil tro - historien er sand og det ved jeg....
Ikke for at være en pessimist men du ved det jo ikke reelt. Du ved jo bare hvad hun siger

Anmeld

29. maj 2009

Pia.

Anja Nørreslet skriver:

Ikke for at være en pessimist men du ved det jo ikke reelt. Du ved jo bare hvad hun siger

ja okay, hvis du vil sætte det sådan op .... !!! men vælger nu at tro på det hun fortæller.... forstiller mig ikke hun vil lyve om den slags ting og nu boede hun jo hjemme hos min kollega og ingen i familien vidste det...

men du skal tro lige hvad du vil tro omkring denne her historie... - jeg forstår dig godt, men er nu meget sikker på den er sand....

Anmeld

29. maj 2009

Lullaby

ja okay, hvis du vil sætte det sådan op .... !!! men vælger nu at tro på det hun fortæller.... forstiller mig ikke hun vil lyve om den slags ting og nu boede hun jo hjemme hos min kollega og ingen i familien vidste det...

men du skal tro lige hvad du vil tro omkring denne her historie... - jeg forstår dig godt, men er nu meget sikker på den er sand....

Ja altså jeg ved det jo ikke.. Kunne måske tro på det hvis det var en ekstremt overvægtig person men hvis hun er alm bygning..  Men jeg kender jo ikke personen

Anmeld

29. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det sker faktisk forbløffende ofte at, specielt unge, kvinder/piger pludselig mærker nogle symptomer på graviditet og bliver så forskrækkede at de fortrænger at de er gravide - fuldstændig ligesom man kan have en fantomgraviditet! Man har "forsket" i nogle af disse "jeg er ikke gravid"-tilfælde, og oprigtigt, de fortrænger det fuldstændig,og kan kun finde det frem i hypnose hvor man får gravet dybt ned.. så jo - hvor vildt det end lyder så passer det - fortrængning er vist den mest brugte forsvarsmekanisme hos mennesker og skyldes ofte frygt

Anmeld

29. maj 2009

saxa

Jeg har en veninde der blev indlagt med formodet blindtarmsbetændelse - hvor det så viste sig hun var igang med at føde.

Hun var overvægtig og havde dog opfattet at hun havde taget et par kilo på, men troede bare det var pga. hendes lidt fede livsstil og for mange øl. Vi var i byen sammen måneden inden hun fødte, og der var ingen tegn på graviditet, dog tog hun tidligt hjem, da hun havde ondt i maven. Hun levede ellers det fede liv med øl, sprut, hash (engang imellem) og rock'n roll.

Pludselig en lørdag aften fik hun vildt mange smerter i maven og tilkaldte da vagtlægen. Han kom og kiggede på hende, og havde en formodning om en evt. blindtarmsbetændelse. Hun røg på sygehuset, hvor de undersøgte hende. Da fandt de ud af hun havde åbnet sig helt og simpelthen var igang med at føde. Hun havde et par timer til at vænne sig til tanken om det at blive Mor og fik lov til at ringe til hendes forældre og bede dem om at komme. Hun havde slet ikke lyst til at blive mor nu, og var overhovedet ikke forberedt på dette. Så der var tale om bortadoption fra fødslen.

Heldigvis ender historien godt, da hun efter fødslen fik den lille baby-dreng i armene, lynhurtigt ombestemte sig. Han havde heldigvis ikke taget skade af hendes lidt for fede livsstil. Og den dag idag er hun bare en kanon mor og fortryder ikke sin beslutning om at beholde ham.

Så jow. Jeg tror på det.. Men troede ikke på det før det kom så tæt på.

Anmeld

29. maj 2009

Diana...

Anja Nørreslet skriver:

Ja altså jeg ved det jo ikke.. Kunne måske tro på det hvis det var en ekstremt overvægtig person men hvis hun er alm bygning..  Men jeg kender jo ikke personen

Min faster er tynd man kunne næsten ikke se at hun var gravid det ligenede bare en lille topmave. og hun var MEGA øv over hun ikke fik stor rund mave og folk troet bare hun var blevet lidt fed...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.